Thailand november 2012

Hallo,

Is er iemand die ook in November/december naar Thailand wilt voor een rondreis van 2a3 weken?
Zelf vind ik het leuk om met een groepsreis mee te gaan maar met twee of meer mensen lijkt het me ook ontzettend leuk.

Denk je er ook zo over? Laat het me dan weten.
Groetjes, Anne (22jaar, Nijmegen)

Hallo Anne,

Ik wil ook rond november/december naar Thailand, alleen wel voor een maand.
Zou je ook voor een maand weg willen?

Groetjes Michelle

Hallo,

ik heb opzich wel interesse voor ongeveer 3 a 4 week rond die tijd. Wat heb je ingedachten? Al ergens bij een organisatie gekeken?
Het lijkt me mooi om daar al dan niet georganiseerd rond te reizen.

Groetjes, Janet (22 jaar)

Je kunt mooi met bouwstenen gaan werken… Kun je je eigen georganiseerde rondreis plannen. Ik wil overigens eind nov tot begin januari die kant op…

Hai Anne,

Ik vertrek 13/11 naar thailand.
Ik heb ook al contact met iemand van dezelfde vlucht.
We gaan binnenkort brainstormen.
In iedergeval lijkt het mij leuk
om met wat mensen in bangkok te starten (drukke start)
en daarna zien hoe het verloopt

Groetjes Marielle

Voor de mensen die al een ticket hebben: Wat gaan jullie bezoeken? al een reisschema opgesteld of gewoon heengaan en daar beslissen?
En heeft iemand een kosten indicatie voor verblijf/eten/drinken ed?

Dag allemaal,

Ik heb de knoop doorgehakt.
22 november ga ik met Shoestring naar Thailand, dit is een single reis dus daar zal ik een hoop mensen ontmoeten. Mocht je mijn berichtje lezen en denken leuk!! Ik wil ook… kijk dan even hier http://shoestring.nl/azie/thailand/avontuurlijk-thailand.

Groetjes,

hallo allemaal ik vertrek 2 november naar thailand nog mensen in bangkok rond 3 november toevallig gr jim

Hi allemaal,

Ook ik wil begin november naar Thailand vertrekken. En dan rondreizen en blijven zolang de spaar centjes
het toelaten. In ieder geval voor een aantal maanden. Lijkt me leuk in ieder geval in het begin om dat avontuur
samen te starten. Ik ben erg flexibel, nog geen concrete plannen behalve dat ik alles wil zien en een mooie
tijd tegemoet wil gaan. Iemand die ook rond die tijd vertrekt en nog een reismaatje zoekt?

Liefs Lisanne (22 jaar)

hoi lisanne ik ben er Vannaf 3november dus wie weet misschien kom ik je nog wel tegen dan, ik reis ook alleen gr jim

Ik wil ook begin november naar Thailand! Heb nog niet geboekt maar ik kan tussen 1 en 17 november, dan vlieg ik door naar Bangladesh voor mn werk. Ik wil graag naar Chiang Mai en Koh Samui of Koh Panhang. Vorig jaar ben ik op Koh Chang geweest.
Graag was ik meegegaan met deze Shoestringreis van twee weken maar die zit helaas vol :(.
http://shoestring.nl/rondreis-thailand-groepsreis-de-hoogtepunten-van-siam

Als iemand nog tips heeft voor iets anders? Ben benieuwd wat jullie plannen nu zijn!

Groetjes,
Maaike (29)

hallo maaike. ik vertrek 2 november naar thailand ,mn plannen zijn om eerst naar chaing mai te gaan ,en daarna zie ik het wel ,ga wel richting koh phangang enzo iig daarna. maar hoe of wat dat zie ik daar allemaal wel .laat jou plannen ook ff weten gr jim

Ik vertrek as donderdag en kom in Bangkok aan op vrijdag 2 november. Ik heb eigenlijk nog niks vastgelegd en begin 'm nu toch wel een beetje te knijpen ;). Denk dat ik in iedergeval wel een nacht in Bangkok blijf…en dan afhankelijk van of ik mensen tegenkom of inspiratie krijg ga ik of naar Chiang Mai of naar de Zuidwestkust…maar alles is nog open :). Heb nu toch eigenlijk wel heel erg zin in een zonnetje en een strand :). Ik begreep wel dat Koh Phangang in november het weer toch wel erg slecht is…en zo te zien aan de weersvoorspellingen klopt dat ook!
Gaan er nog meer mensen rond deze tijd die kant op? En weet Jim al wat ie gaat doen?

ja weet dat ik een paar dagen in bangkok blijf en daarna richting chiang may ga en misschien pai ok nog daarna richting phuket om daar nog de eilanden te verkennen en 26 november koh phangan voor de full moon party

Hallo reislustige luitjes!

Ik heb nog tot januari onbetaald verlof en wil ook wel heel graag de kou in kikkerland inruilen voor de warmte in thailand. Zijn er nog mensen die op redelijk korte termijn zouden willen en kunnen vertrekken? Wat mij betreft kunnen we dan even bellen en kijken wat mogelijk is. Laat maar weten!

Groetjes Robin (Maastricht)

yoo people,

Ik heb zoals velen ook reisplannen voor thailand, het zou om 4 weken gaan (binnen de 30 dagen visum blijven) en dan zou ik rond de 11 van november in bangkok aan willen komen. Mijn lonly planet komt vandaag pinnen en dan begint het serieus plannen maken pas echt! Ik ben alleen en aan het twijfelen over een groepsreis ivm met ik denk toch de mogelijk heden (ivm taal). Ik zou het ook zeker tof vinden om deze reis voort te zetten met een nederlandse reisgenoot.

Lijkt het je iets? Mail me maar op Stefnelissen@hotmail.com
Oja ik ben een jonge van 20 jaar uit omgeving Nijmegen (noord-limburg)

Chears stef

Heey People,

Ik heb ook zoals velen van jullie de plannen om voor een periode van 4 weken (binnen de 30 dagen visum) na thailand te gaan. Ik zou graag meerdere dingen willen bezoeken, een soort van trek maken door het land. Met als hoogte punten : de jungle (noorden) strand/zee ( mooi eiland) full moon party ( 28 koh phangang) en bangkok en omgeving. Ik ben verder vrij flexibel in de volgorde of combinaties hiertussen. Ik moet de 10 van december terug zijn, met hierop nog een dag speling dus rond de 11 van november in thailand aanwezig zijn lijkt me het ideaalste.
Ik zie dat best wel wat nederlanders dezelfde interesses hebben, zou leuk zijn daar te meete of hier in nederland al wat contact te hebben. Anders heb ik ook nog zitten nadenken over een georganiseerde jongerenreis, dat heeft voor en nadelen natuurlijk.

Ik ben dus Stef Nelissen bijna 21 jaar en heb ontzettend veel zin om samen met iemand of gedeeltelijk samen met iemand wat van thailand te gaan zien.
Check me gerust even op Facebook, spreken jouw deze plannen aan dan kunnen we mailen (stefnelissen@hotmail.com)

Chears

Facebook - log in or sign up Dit is een facebook groep van mensen die nu en komende maanden in Thailand zullen zijn, misschien leuk om je voor aan te melden!

Hallo A-nne,
heb je intussen reisgenoten gevonden? Wellicht heb je al wat geboekt? Mocht dat niet het geval zijn, dan heb ik hier wat informatie voor jou:
ik reageer even omdat ik zelfstandig reisagent ben en voor jou (en je reisgenoten) een leuke Thailand-reis kan boeken. Ik werk samen met o.a. de Jong Intra Vakanties, Holland International, Travel Trend, etc… allemaal gerenommeerde reisorganisaties. Als je via mij een reis boekt, betaal je zeker niet meer dan via andere boekingssites/reisbureaus en bovendien boek je veilig want alle reisorganisaties alsook mijn eigen reisbureau zijn aangesloten bij ANVR, SGR en Calamiteitenfonds.
Enige extra kosten: 30 euro administratiekosten (30 euro per boeking). Alle offertes zijn gratis en vrijblijvend.
De 22-daagse groepsrondreis Thailand Compleet, inclusief vlucht, kan al vanaf 1.649 euro per persoon! (op basis van 2-persoonskamer). Voor meer info & inspiratie, kijk even op mijn website www.halisetours.com of stuur een mail naar info@halisetours.com of bel even met 0625-448870.
Bedankt alvast voor je vertrouwen in halisetours!
Groetjes, Lis