Reisgenoot gezocht voor Thailand November/ December

Hallo allemaal. Wie heeft er interresse om met mij naar Thailand te gaan

1 like

Hoi! Wanneer wil je gaan?

Goedemiddag
De planning onder voorbehoud is begin November
Het is voor mij de eerste keer dat ik Thailand ga bezoeken

En met twee of meer? Voorkeur voor man/vrouw en of leeftijd? Rondreizen of een resort?

Goedemorgen
Mijn bedoeling is om eventueel met vrouw of mannen af te reizen naar Thailand in de omgeving van Pattaya overnachten via airbnb
Dus overnachten met eventueel ontbijt.vertrekdatum medio November met een verblijfsduur van min 4 weken of langer.

Goededag

Ik wil ook heel graag op vakantie naar Thailand. Ben er nog nooit geweest dus eerste keer voor mij.

En wanneer wil je naar Thailand
Mijn voorkeur is in November
Groet Jozef

Outlook voor iOS downloaden

Hallo

In principe maakt mij dat niet zoveel uit.
Wil al best lang erheen alleen nooit niemand kunnen vinden die mee zou willen.

Groeten Leonardo

November zou prima zijn hebt je nog om naar uit te kijken voorkeur is wel langere tijd te blijven.

Kan je mij vertellen hoe lang je daar wil verblijven. Ik zoek zelf iets in de omgeving van Pattaya

Pattaya dat was ook mijn planning.verder dacht zo 4 a 5 weken te willen verblijven.

We hebben dan dezelfde periode van Max 5 weken. Rechtstreekse vlucht van Amsterdam naar Bangkok en daarna afreizen naar Pattaya

Precies dat klinkt goed.
Alleen even vraagje ben je man vrouw
Wel zo makkelijk hebt ik een beetje een idee

Leonardo ik ben een man en alleenstaand. Ik woon in Oostelbeers vlakbij Oirschot

Oke duidelijk aan mijn naam zie je natuurlijk ook wel.dat ik ook een man ben.kom uit schiedam

Maar mag ik vragen waarom pas in november en niet eerder.

Ik wil het het regenseizoen vermijden daarnaast is de temperatuur in November en December rond 25 graden. Als je eerder gaat zijn de temperaturen rond de 38 graden en de luchtvochtigheid bijna 100%

Duidelijk klopt hebt ik wel eens over gelezen.
Ik hoop dat ik nu wel deze reis kan maken.

En pattaya hebt ik veel over gehoor en gezien op Youtube maar wil het nu keertje in het echt meemaken.

Misschien kunnen we gezamenlijk deze reis maken . Daarnaast heb ik ook nog kennissen die al ruim 9 jaar naar Thailand reizen en wellicht kunnen ze mij ook adviseren waar de mooiste plekken en stranden zijn.

Ja waarom niet ik hebt wel eens een reisje gemaakt naar spanje en turkije.
Alleen nog nooit zo ver als naar Thailand.
En om alleen zo verre reis te maken zie ik ook niet zo zitten.met iemand samen is natuurlijk leuker en gezelliger.

Meschien nunmers uitwisselen vanplaats alles openbaar te bespreken