ik ben op zoek naar mensen die net als ik graag nog op vakantie willen, maar niet alleen. Ik heb nog niet precies voor ogen wat ik nu precies wil, dus alle opties zijn nog open. Dit kan zijn naar 1 plek gaan of misschien wel wat rondreizen, zolang dit maar in de 1e 3 weken van september gebeurd. ik hou ervan om sportieve/actieve dingen te ondernemen, cultuur, dingen te bezichtigen, natuur, maar ook een dagje strand kan ik zeker van genieten. verder ben ik niet echt direct een type die graag uitgaat, mijn voorkeur gaat dan eerder naar terrasjes of iets dergelijks. Lijkt dit je iets, laat dan snel wat van je horen dan kunnen we kijken of het klikt!
Mijn naam is Marcel. Ik ben 32 jarige man uit de Achterhoek. Ik zit in hetzelfde schuitje als jij. Omdat ik single ben, en mijn vrienden gesetteld zijn en kinderen hebben ben ik genoodzaakt alleen reizen. Ik ben zelf heel lang niet op (alleen) vakantie geweest en zoek daarom iemand die samen wilt reizen. Zodat ik eindelijk weer eens wat van de wereld kan zien.
Had je al iets in gedachten waar je graag heen zou willen gaan? Of welke landen je wilt bezoeken? Mijn vakantie valt dit jaar ook in de maand september. Ik heb al bij Fox reizen lopen kijken voor eventuele single reizen maar wil me eerste even oriënteren.
Ik hoor graag of het je het leuk vind om eventueel in contact te komen. Voor vragen, suggesties of opmerkingen schroom niet te mailen of een berichtje te sturen.
Hoi Marcel, herkenbaar die problemen over het reizen. Mij maakt het niet zo heel veel uit welk land precies, als de zon maar schijnt en er iets te doen is. Ik had zelf ook al zitten kijken bij wat single reizen maar ik dacht laat ik eerst dit eens proberen. Landen waar ik nog niet ben geweest zijn o.a Italië en Griekenland. Naar welke landen gaat jou voorkeur uit? Wat doe je het liefst op vakantie? Het lijkt me leuk om verder met je in contact te komen!
Hoi,
Daar ben ik weer. Ik zelf hou ook meer van zonnige locaties. Ik was van plan volgend jaar naar Amerika te gaan, maar vanwege het korte termijn wil ik dat naar volgend jaar verschuiven. Ik heb ook bij singlevakanties gekeken naar New York toe maar ook daar wil ik denk ik even mee wachten. Het is ook vrij prijzig als je alleen wilt reizen. Daarom zoek ik een reisgenoot. Dat scheelt ten eerste al veel geld en het is natuurlijk veel gezelliger. Ik ben één keer in Milaan geweest maar daar bleef het ook bij. Ik wil Italie zeker ook nog zien. Rome lijkt me wel wel wat. Ik ben zelf ook naar Kreta en Rhodos geweest. Daar is het ook super. Ik heb verder ook geen voorkeur voor locatie. Ik ben ook niet een uitgaan type. Ik ben iemand die veel wilt zien en doen op vakantie. Zo af en toe het strand is ook geen slecht idee maar vind het leuker om dingen te ondernemen.
Ik zou het ook leuk vinden om verder met je in contact te komen.
Hi ook ik ben op zoek naar een reisgenoot. Ik heb me net ingeschreven dus moet nog even uitzoeken hoe het hier werkt. Heb jij al een reisgenoot gevonden