Reisgenootje gezocht: 05 Febr. tot 1 april van Vietnam-Phill.-Maleisie (naar Bangkok)

Hallo,

Ik ben een gezellige en spontane meid van bijna 34 jaar oud uit Brabant. Ik ga een wereldreis maken, en op 5 februari kom ik rond 16:00 uur aan in Bangkok.

**Ik zoek een reisgenootje om vanaf die dag (5 feb) vanaf Bangkok, Thailand door te reizen (met een goedkope vlucht) naar Hanoi, Vietnam.
Vietnam wil ik dan van boven naar onderen backpacken, (en misschien dan nog even langs de Filippijnen en-of Indonesie, als er een goedkope vlucht te vinden is) En dan via (vlucht) Maleisie-Borneo naar (vlucht) Maleisie-Kuala Lumpur regio, daar weer omhoog richting Bangkok.
Dit in 2 maanden tijd dus totaal.

In Bangkok ontmoet ik namelijk op 1 april een meisje (26) uit NL. Met haar (en wie nog meer wil) ga ik door Thailand-Laos en Cambodja backpacken in 6 weken tot 16 mei.
Zij gaat dan terug naar Nederland en ik vertrek naar Australie.

Wie O Wie gaat er met me mee vanaf begin Februari ??
Ik ga sowieso, maar samen is leuker en veiliger dan alleen, zeker in een onbekend land…

Ik hoor graag van jullie! (leeftijd en geslacht is niet belangrijk, spontaniteit en eerlijkheid wel )
Groetjes uit Brabant!
Sabine

Hi Sabine!

Wat gaaf een wereldreis! Mijn plan is om de 3e week richting Vietnam te gaan en te gaan trekken van Noord naar Zuid, helaas heb ik niet de mogelijkheid om langer als 3.5 week te gaan… Zelf heb ik nog geen concrete plannen, alles staat nog open! 2 jaar geleden heb ik zelf door Thailand gereisd, geweldig land! Misschien kan ik je wat tips geven van de Must SEES!! Mocht jij nog tips hebben van Vietnam let me know! Lijk mij leuk om bijvoorbeeld facebook vriendjes te worden zodat wij onze ervaringen kunnen delen! Ik hoor graag van je! Groetjes Jessica