Backpacken thailand maleisie en vietnam

Hallo!

Mijn naam is Marleen en ik ben 19 jaar. Ik heb net mijn eerste jaar van de Pabo afgerond en neem nu een tussenjaar. Vanaf November wil ik 3 maanden gaan backpacken in Thailand, Maleisie en Vietnam. Dit wordt mijn eerste backpack reis en daarom ben ik op zoek naar een reisgenootje met wie ik dit avontuur aan kan gaan! De precieze route heb ik nog niet uitgestippeld, het leek mij leuk om dit samen te doen! Wie wil er met mij op avontuur?

liefs Marleen

Hai Marleen! Heb je mijn oproepje toevallig al gelezen? Ik wilde in principe graag half oktober vertrekken, sta jij open om wat eerder te vertrekken? Ander kan ik misschien wel wat later gaan.
Ik heb nu al zoveel reacties gegeven, ook op andere sites maar het lijkt wel alsof iedereen afhaakt en toch niet wil :wink:
Dus in november gaan ipv oktober is ook oké :slight_smile:
Thailand Maleisië en Vietnam leken mij ook heel gaaf, Indonesië stond ook op m’n lijstje, wat vind je daar van?

Laat maar wat horen!

Groetjes,
Marissa

Laat maar wat horen!

Hallo Marissa!

Ik heb nog niet echt iets gelezen. Ik zou eerst met een vriend gaan maar dat schiet allemaal niet op en ik heb liever wat zekerheid qua ticket betreft, dat ik zeker weet dat ik ga zeg maar!

Indonesie heb ik me nog niet echt in verdiept. Op zich leken Thailand, Maleisie en Vietnam me handig omdat het dicht bij elkaar ligt. Maar ik sta overal voor open! Hoelang wil jij ongeveer op reis? En waar kom je vandaan? Is misschien wel handig als we echt concrete plannen gaan maken!

liefs, Marleen

Same here! Wil graag inderdaad concrete plannen gaan maken maar durf het niet aan om helemaal alleen te gaan haha!
Ik wilde 3/4 maanden gaan, ik kom uit een klein dorpje wat naast Den Haag ligt.

Misschien is een pm berichtje sturen makkelijk?
Kunnen we het hebben over wat we verwachten van de reis enzovoorts!

hey, dag marissa en Marleen, ik vertrek richting Thailand op 12 november. voor de eerste keer. heb al heel wat opgezocht over thaliland, en mijn bedoeling is om zoveel mogelijk weg te blijven uit de grootsteden. De bergvolkeren bezoeken, jungletochten maken, en af en toe eens genieten van een rust op het strand, enz… ik hang een 6 tal weken rond in Thailand en daarna ga ik naar cambodja. ik vertrek dus 12 november en ben terug 11 februari.
Samen starten met enkele mensen lijkt mij best wel leuk. Vooral luisteren naar anderen hun ideeën. Maar ik benook wel graag op mijn eentje , af en toe… maar je weet maar nooit. Anders mailen maar krist.govaert@hotmail.be of via sociaal netwerk fbook : krist-san govaert