Backpacken Vietnam, Cambodja, Laos, Thailand, Malaysia, Indonesie. November t/m Januari.

Hoi vakantiegangers!

Mijn naam is James, 28 jaar en woon in Breda. Eind augustus ben ik afgestudeerd aan de UvT. Voordat ik ga werken wil ik eerst het avontuur nog opzoeken! Ik ga vanaf november t/m begin januari backpacken door Vietnam, Cambodja en/of Laos, Thailand, Malaysie en Indonesie. De eerste 1,5 maand reis ik alleen en de laatste maand samen met een vriendin. Ik heb er uiteraard onwijs veel zin maar het lijkt me ook leuk om in ieder geval het begin samen te reizen met iemand anders. Langer kan natuurlijk ook, alles staat open! Dus ik ben benieuwd of er via deze weg leuke mensen zijn te vinden met dezelfde plannen.

Groetjes, James

Hey James!

Klinkt super, jouw plan! Ik dacht in oktober te vertrekken naar die regio voor een paar maanden, dan naar Australië door te reizen en daarna eventueel nog naar Zuid-Amerika. Tijd genoeg, want ik neem een jaar loopbaanonderbreking. Ik heb echter nog niets vastgelegd, want het idee om alleen te reizen houdt me een beetje tegen. Als je nog steeds op zoek bent naar een partner in crime, laat je maar iets weten. O ja, ik ben Eva, 28 jaar en woon in Antwerpen. :wink:

Groeten!

Hallo James en Eva,

Mijn naam is Rosanne ik ben 24 jaar en woon in Haarlem. Ik werk al 4 jaar als verpleegkundig in Amsterdam. De maand november heb ik vrij om te reizen. Maar naar mate de datum dichter bij komt zie ik toch erg op tegen het alleen reizen. Ik ben eerder een maand naar indonesie geweest en wil nu graag naar vietnam. Het lijkt me leuk om met een groepje op te starten.

Ik hoor graag van jullie!

Groetjes Rosanne

Hey Eva en Rosanna,

Een wat late reactie van mij want ik ben de komende 2 weken nog vrij druk met afstuderen. Leuk om te zien dat er reacties zijn! Mijn ticket is sowieso al geboekt om begin november te vertrekken. Ik vlieg dan naar Hanoi, Vietnam. Als jullie willen stuur dan een PM. Dan kunnen we misschien een groep whatsappje maken. Dat lijkt me sowieso handig ook al mochten we er niet uitkomen om samen te reizen. Kunnen we in ieder geval contact houden, ervaringen uitwisselen etc .

Groetjes, James

Hai!
Ook ik ga naar Azië. Ik start in september in Beijing, daarna vlieg ik door naar Hong Kong. En in oktober reis ik met m’n broer door Vietnam en daarna gaan we waarschijnlijk via Thailand door naar Myanmar. Misschien dat onze plannen ergens overlappen. Half januari ga ik weer op huis aan.
Groetjes,
Eef

Hallo allen,

Hoi,

Mijn naam is Raphael, 29 jaar oud en ik woon in Papendrecht. Ik werk full-time als spoedeisende hulp verpleegkundige, hou van sporten, stappen en avontuur. Ik ben opzoek naar een reismaatje om te backpacken.

10 november vlieg ik voor een maandje naar Thailand. De planning was om samen met mijn vriendin te gaan backpacken, maar spijtig genoeg is onze relatie voorbij. Ik ben van plan om in Bangkok te beginnen en vandaar uit rond te gaan reizen, genieten van de natuur, ontspannen en feesten.
Ik zoek dus nog iemand mijn reis mee te beginnen.

Voor verdere informatie en vragen kan je eventueel ook via Facebook contact opnemen, dat praat wat makkelijker/sneller.
Ik hoor het graag! :slight_smile:

Groetjes,
Raphael

Hai Raphael,
Wat jammer dat jouw relatie uit is. Ik ben nu aan t rondreizen door Azië en momenteel ben ik in Vietnam.
Ik heb de eerste 3 weken alleen gereisd en reis nu een maand met m’n broer. Ik moet zeggen dat ik die eerste drie weken een fantastische tijd gehad en heb mij geen moment alleen gevoeld. Je ontmoet zoveel mensen als je alleen bent. Veel meer dan als je met z’n tweeën reist. Ik raad je dus aan om lekker alleen te gaan. Het is geweldig!
Wel een paar tips voor als je alleen gaat: slaap in dorms, sta open en begin gesprekken met de mensen om je heen. In the end heeft iedereen zin om iets met iemand te ondernemen. O! En ik weet niet of je al eerder in Azië of Bangkok bent geweest, maar t kan nogal overwhelming zijn.
Ik hoop dat je een te gekke reis gaat hebben.
En als je nog vragen hebt, let me know!
Groetjes,
Eef

Dag allemaal,
Klinkt super jullie plannen!
Misschien leuk om in contact met elkaar te kome.
Al is het maar voor tips voor elkaar?
Zelf ga ik eind november richting cambodja om daar vrijwilligers werk te doen
Om vervolgens door te reizen naar Vietnam, Laos en mssn Myanmar
Wat zijn jullie plannen met kerst / oud en nieuw?