Ik ben Hicham (36) en werk bij de Hogeschool Utrecht als Controller. Ik wil van 15 jul t/m 15 aug gaan backpacken in Thailand( als start) Laos, Cambodja en Vietnam.
Voorgaande jaren altijd met vrienden op reis geweest( Thailand, Indonesie, Argentinie, Brazilie en Uruguay) maar wil een keer “alleen” op pad. Ben niet bang om geen mensen tegen te komen onderweg, maar is wel fijn om met iemand te starten.
Ik ga vanaf 23 juli tot 21 augustus naar Vietnam. Ben van plan om van Noord naar Zuid te reizen. Een duidelijk plan is er nog niet… Ik reis meestal met de reisgids als leidraad. Misschien leuk om in contact te komen als we allebei in Vietnam zijn?
ja tuurlijk lijkt me gezellig:-) weet nog niet precies wanneer ik daar denk te zijn. Backpack vakanties zijn nogal onvoorspelbaar.
Maar ik dacht er ook aan in het noorden te starten. dus dan hebben we iig de juiste richting te pakken. Ik wil alleen ook een stukje laos en misschien cambodja doen, maar dan kunnen we een deeltje samen doen. Dan contacten we even als je gaat vertrekken, dan kunnen we wat beter plannen.