Backpacken door Vietnam, Cambodja, Thailand en Laos

Hallo

Ik ga in januari backpacken door de bovengenoemde landen. Nu zoek ik een reisgenoot om mij bij deze reis te vergezellen.
Ik ben niet op zoek naar een relatie of wat dan ook. Alleen een persoon die graag wil reizen en een open mind heeft zodat we ook nog met elkaar kunnen praten :smirk:.

Groetjes Liza

hoi liza,
ja ik weet niet wat je precies allemaal wilt weten. wellicht kun je mij direct emailen en dan wat concurente vragen stellen…
groetjes mase
email; baba_edo@yahoo.com

hey

Ik heb je net proberen te mailen maar het lukt niet helemaal, heb je misschien nog een ander adres?

Nou goed kan het ook via deze weg vragen:

hoe heet je (mase lijkt een bijnaam of zo) hoe oud ben je en wat doe je op dit moment. Uhhm ja wat voor type ben je mbt de reis wil je graag alles plannen of gewoon daar kijken. Wil je ook naar die vier landen die ik opgeschreven heb, wat had je zelf al bedacht?
Ik ben nu aan het lezen over een gevangenis bezoek in bangkok wat me dan ook weer heel intresant lijkt enz.

Groetjes Liza

hoi liza,
mase is shortname van meysam. ben 26 jaar en woon in den haag. ik vind het fijn om vooraf wat te weten over de landen waar ik heen ga. stukje geschiedenis en wat 'the most do things’zijn. voor de rest ik hou van vooral lol trappen tijdens de trip. op een lijn zitten soms jezelf opofferen voor de medereizigers. niet suf zijn. en vooral niet constant zeiken…
probeer anders me msn tevens hotmail account… boogiemase hotmail.com
groetjes

oh sorry

Ja ik ben niet zo goed met deze site merk ik, ik had niet door dat je al wat terug had geschreven.

groetjes liza

als het goed is heb ik je toegevoegd op msn. Als ook dat mis is gelopen door mijn vaardigheden met de computer moet je het maar even laten weten.

groetjes

Hey!

Lijkt me tof! Hoe lang wil je reizen en wanneer wil je ongeveer vertrekken?
Ik wil de tweede week van januari met **iemand **voor een week of drie ergens heen. Dus ik zoek anderen die ook plannen hebben. Ik ben een jongen van 19 jaar en studeer momenteel rechten aan de universiteit van Leiden. Oja, hoe oud ben je, want ik zoek wel iemdn van ongeveer dezelfde leeftijd. Zo 17 tot 25 jaar…

Greetz,
Wouter v. Kuijk

Hi there!
Ik was van plan om ook naar Vietnam, Cambodja en Laos te gaan reizen maar in mijn eentje vond ik dat toch een beetje tricky… Mijn laatste plan is om 3 weken in Bali te surfen en duiken, daarna door naar thailand en dan?? Ik vertrek 23 november naar Bali dus zal rond begin januari in Bangkok zijn. Ik ben 22 jaar en heb vorig jaar gebackpackt in Australie en Nieuw Zeeland…wat errug goed bevallen is… Ik wil graag reizen met iemand die net als ik niet te veel van tevoren wilt plannen maar lekker go with the flow…
:zon02:
Tanja

Hello mensen!

De 30ste vlieg ik ook richting Thialand! en ben van plan om door thialand, cambodja, laos en vietnam te gaan reizen! Momenteel reis ik voornamelijk alleen…mochten er nog mensen zijn die sommige stukken samen willen reizen, dan lijkt mij dat iig gezellig!

groeten Tim