Reisgenoot gezocht voor backpacken in Cambodja, VIetnam en Laos

Hoi
Ik ben opzoek naar een reisgenoot m/v die het wat lijkt om van begin Januari tot eind Maart te backpacken door Cambodja, Vietnam en Laos. Ik wil Low budget reizen en de route in overleg samenstellen. Ikzelf ben 22 jaar. Wat is nu gezelliger om het avontuur met zijn tweeen op te zoeken. Ik heb dit jaar mijn studie afgerond en voordat ik met de vervolgopleiding begin, wil ik eerst graag reizen door azie en vooral deze landen gezien hebben. Vorig jaar ben ik voor stage 4 maanden naar Ghana geweest en sindsdien heb ik de smaak te pakken. Interesse? Stuur een mailtje en wie weet gaan we samen op reis.
Marinka
[EMAIL=“marinkabouwman@hotmail.com”]marinkabouwman@hotmail.com

Hoi Marinka,
Ik ben wel geintreseerd in je oproepje. Ben benieuwd hoe je ervaringen in Ghana waren en hoe het staat met je plannen voor Azië.
Ik wilde je een mailtje sturen, maar je emailadres doet het schijnbaar niet. Heb je nog een ander adres? Dan krijg je het mailtje alsnog,

Groetjes Marieke

Haai Marinka!
Ik vertrek 18 december naar Azie en trek in 2 maanden door Singapore, Maleisie, Thailand, Cambodja en Vietnam. Hierna neem ik afschied van mijn reisgenoot die dan weer naar Nederland vertrekt.
Zelf wil ik nog tot 1 juni blijven in Azie en het lijkt me erg gezellig om weer verder te trekken met iemand!

grtjs Wouter

Hoi Marieke
Bedankt voor je reactie… Je kunt het mailtje sturen naar [EMAIL=“marinkabouwmans@hotmail.com”]marinkabouwmans@hotmail.com
groeten Marinka

hee marinka,
ik vlieg op 25 dec naar Bangkok en ben ook opzoek naar een reismaatje… ik ga vanuit Bangkok naar cambodja, laos en vietnam… dus als je nog niemand gevonden hebt…
groetjes jana