3/4 weken thailand, Maleisië oktober 2012

Hi Allemaal,

Ok eerst even kort voorstellen ik Vera 29 jaar oud wonend in Arnhem ben alweer ideeën aan het bedenken voor een nieuwe vakantie :slight_smile:

Mijn idee is om rond oktober/ november 3 a 4 weken door zuid thailand/ Maleisië rond te backpacken. Hoe ik deze vakantie het liefste zie is een combi van vanalles: beetje relaxen op de stranden, leren duiken?, snorkelen, dagje thais leren koken,…enz.

Vorig jaar ben ik 3 weken door India wezen backpacken met een reisgenootje die ik op wereldwijzer heb gevonden, was erg geslaagd! Na stoffig india ben ik nu dus wel toe aan iets zonnigs/ tropisch :zon02:. Alleen reizen ben ik niet echt van (samen delen/ beleven is toch leuker?) niks staat nog vast dus kom maar op met andere ideeën!

Groetjes Vera

Hey Vera,

Ik heb dezelfde ideeen als jou, wil ook graag in het najaar naar maleisie en thailand, ook indonesie en bali lijken me erg mooi. Wil ook 3 a 4 weken weg en zoveel mogelijk zien van Azie en ook lekker relaxen op het strand en gewoon genieten!
Als je nog geen reismaatje gevonden heb hoor ik graag van je, ik zal me nog even kort voorstellen, ik ben Eline 28 jaar en kom uit Harmelen (utrecht).

Groetjes

Hoi meiden,

Ook ik wil in het najaar richting thailand/maleisie. Ik zou 3 weken weg kunnen, heb niet meer vrije dagen. Ik vind de combi actief zijn/beetje luieren erg leuk. Ik heb een aantal jaren geleden leren duiken in australie en zou graag weer eens een duik willen maken. Beetje cultuur snuiven, sportief/actieve activiteiten, thais leren koken, een yoga-lesje, een fiets huren en rond rijden… lijkt mij erg leuk.

Ik ben een half jaar op reis geweest met iemand die ik via wereldwijzer heb leren kennen. We zijn 6 maanden wezen backpacken in australie/nieuw-zeeland… 3 weken zal dus ook vast moeten lukken :slight_smile: Ik heb vrij gevraagd van 25aug-13sept, maar wie weet als het klikt zou ik die dagen nog wel kunnen wijzigen. Alleen zou ik niet later weg willen gaan dan oktober, tegen die tijd ben ik namelijk al lang toe aan vakantie.

Ik ben 28 jaar, als ik op reis ga inmiddels 29 :slight_smile:

Ik hoop iets van jullie te horen. Jullie hebben nog geen tickets geboekt neem ik aan?

Groetjes Sandra

Hoi Eline en Sandra,

Wow leuk jullie hebben echt dezelfde ideeën als ik. Koken, fietsje huren, snorkelen/duiken/ , cultuur ik kan niet achten.

Ik heb zelf nog geen ticket geboekt en naar alle waarschijnlijkheid zal het voor mij ook zo’n 3 weken (21/23 dagen)worden. Ik heb een nieuwe baan op het oog dus met 4 weken zal ik mijn nieuwe baas wel enorm laten schrikken haha.

Tja en oktober…dat staat niet enorm vast. eind sept. begin okt. lijkt mij ook erg leuk.

Ik heb naar jullie beiden mijn eigen prive mail gestuurd.

groetjes Vera

Hoi,

Ik wil dit ja najaar ook graag voor een paar weken vertrekken naar Thailand/Maleisië. Ik ben eerder naar Bali geweest waar drie weken heb rondgereisd, dit is mij heel goed bevallen! Dingen wat jullie in gedachten hebben om te gaan doen lijkt mij erg leuk. Ik ben zelf sportief, vind het dan ook leuk om actief te zijn op vakantie en veel te zien en doen, maar een dagje strand is ook heerlijk!

Groetjes,
Namisa

Hoi hoi!!!

Leuk om te lezen dat er meer mensen zijn met hetzelfde idee.
Ook ik wil in het najaar (sept) ongeveer 3 weken naar thailand om lekker te gaan backpacken en ja idd ; combi van cultuur/natuur; duiken; actief en natuurlijk ook af en toe een dagje lekekr relaxen op het strand :vak02:
Als jullie nog op zoek zijn of ik me evt zou mogen aansluiten hoor ik graag van jullie!!!

O ja : marijke; 26 jaar uit Den Haag :slight_smile:

Groetjes!!

Hallo Vera, hoeveel reismaatjes zoek je? Welke leeftijden? man / vrouw? En kan Thailand / Laos ook voor jou?

Hallo allemaal!

Wat leuk zeg dat iedereen rond dezelfde periode in thailand zit! Ik ben er in oktober, zou het erg leuk vinden om samen met iemand te gaan. Ben 24 jaar, erg sociaal, sportief en hou van cultuur maar ook lekker luieren op het strand :wink:

Ik hoor het graag wie waar heen gaat en of ik mij kan aansluiten.

Liefs

Beste Suus222,

Helaas ik ga jou niet tegen komen. Ik ga samen met Sandra SMB over 2,5 week naar thailand/ Maleisie

Heel veel pelzier en succes straks!

gr Vera