wanneer: januari/februari 2011 t/m april/mei 2011
waarheen: thailand en/of maleisië
leeftijd: ongeveer 19/20 jaar
reisgenoot: gezellig/spontaan/goedkoop (geen dure/luxe hotels dus)
reden van zoeken: vrienden hebben andere plannen (studeren/euro-toeren)
Dag reizigers,:wereld:
Ik ben Jop, 19 jaar, en heb voor mijn tussenjaar een reis ingepland naar thailand en/of maleisië. de reis zal backpacken en relaxten worden, dus een goedkope reizigers-instelling is zeer welkom. geen dure en luze hotels (oke, misschien de laatste dagen als afsluiter). ik wil ongeveer drie maanden weg, maar naar gelieven ook langer.
ik ben op zoek naar een reisgenoot (van ongeveer 18/19/20 is) die chill, spontaan en gezellig is. vakantie vieren, lopen, reizen, avonturen en sightsee-en is the main thing, en natuurlijk ook feesten! op een plek blijven (aan witte stranden met palmen bv) is geen probleem, maar een beetje afwisseling is altijd welkom.
komen jouw plannen een beetje overeen en heb je zin in een chille vakantie vol lol en avontuur, reageer bij voorbaat!!! veranderingen in planning zijn altijd welkom zolang het een beetje in het plaatje past!
tja, nee niet echt, maar aangezien ik volgend jaar wil gaan studeren (en ik geen idee heb wat…) moet ik zeg maar genoeg tijd hebben om me daar op voor te bereiden en in te schrijven. dit onderzoeken kan ook wel voor de reis, en het regelen wel tijdens of na de reis. dus tja, ik zit er niet heel erg aan vast, maar wat meer tijd na terugkomst is wel relaxed.
en what about you? zit jij erg vast aan in maart weg gaan?
verder leuk idee om door die drie landen te gaan! volgens mij hebben we wel dezelfde ideeen:D
Enkhuizen en hoorn liggen toch in noord-holland? Nou ja maakt niet uit… Voor mij is het niet persee verplicht aan mezelf om voor maart weg te gaan, alleen dat ik bij terugkomst in een krap schema zit, maar wat verder weinig problemen opleverd.
Wat is je mailadres? Dan praten we wel verder via de mail (/msn).
Hi Jop!
Heb zelf ook een tussenjaar dus zit nergens aan vast,
Wil sowieso een reis(je) maken, maakt me vrij weinig uit waar naartoe.
Jouw plannen klinken me wel leuk omdat ik zelf ook lekker low budget wil gaan.
En aangezien ik geen verplichtingen heb het hele jaar maakt het me ook niet uit wanneer we vertrekken en weer terug komen.
Heet trouwens Annemiek (jaja, een vrouw.) word volgende maand 18 jaar & woon in Valkenburg (3 km van 't strand @ zuid - holland).
Lijkt me leuk om wat van je te horen!
Tenzij je liever mannelijk gezelschap hebt natuurlijk.:cheer:
Hee ^^ Ik wil ook graag rond januari / februari richting Azie! Thailand staat bovenaan mijn to do list. Ik ben Hanneke, 19 jaar, ik heb een tussenjaar na verbannen te zijn van SPH ( beetje jammer.) en daarin wil ik graag backpacken, maar niet helemaal alleen, want ik ga het voor het eerst doen! Mail me ifyoulike. Groetjes!