Hallo!
Wie heeft er zin om met mij te gaan backpacken vanaf Maleisie waar ik ongeveer 2 weken wil verblijven en dan per trein / met vliegtuig en trein naar Chang Mai in Thailand te reizen voor nog eens twee weken/ 1 week Chang Mai en 1 week strand? Ik zelf ben 22 jaar en woon in Roosendaal. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als intercedente bij een werving en selectie organisatie. Daarnaast geloof ik dat ik best een gezellige reisgenoot zal zijn ;)Ik ben op zoek naar een reisgenoot tussen de 20 en 30 jaar. Lijkt het je wat dan hoor ik het graag.Uiteraard is de invulling van de reis nog bespreekbaar!
:chin:Groetjes,Leoni
Hey Leoni, ik vertrek 28 november voor bijna 4 weken naar Thailand. Ik ben niet van plan om mee te gaan naar Maleisie, maar als je het leuk vindt om te kijken of we kunnen meeten in Thailand (even kijken of onze reizen een beetje aansluiten), laat het maar weten!
Ik ben 27, kom uit Arnhem en werk ook bij een werving- en selectiebureau Concullega’s dus!
Groetjes, Kristin
Hi Kristin,
Wat leuk een concullega! werk je bij een grote organisatie? Lijkt me leuk om te meeten!
Ben vanaf ongeveer 5 december in Thailand te vinden. Nog creatieve ideeen hoe we elkaar het beste kunnen contacten?
Groetjes,
Leoni
Ik werk bij een redelijk grote organisatie. Hebben 10 vestigingen over het hele land. En jij?
Misschien dat we onze routes es naast elkaar kunnen leggen (als je een route gaat uitstippelen natuurlijk) en kijken waar we het best kunnen afspreken? Ik heb mn route niet helemaal vastliggen natuurlijk, maar op zich goed om te weten of het het zuiden wordt of noorden of midden van Thailand Als we een beetje puzzelen komt het vast goed! Heb jij al ideeen wat je wil gaan doen?
Groetjes Kristin
Hoi Kristen,
Ik werk in een bij een kleine organisatie met slechts 1 vestiging. Ons werkgebied is de technische branche waaronder de scheepsbouw.
Maar genoeg over werk heb een globale planning gemaakt. Ik arriveer 23 november in Maleisie. Op 3 december wil ik ongeveer per trein richting noord Thailand gaan maken (Chang Mai) wellicht dat ik een tussenstop maak in Phuket. Dit is afhankelijk van hoe leuk het hier is. 10 september tot 10 oktober verblijf ik namelijk ook in Thailand met een reisgenootje. We overnachten dan slechts 1 nacht in Phuket, dit aangezien er naast de vele mooie verhalen over Phuket, ook vele slechte verhalen de ronde doen. Mocht het er toch leuk zijn wil ik 7 december mijn reis vanaf puket vervolgen. naar Chang Mai waar ik 8 december aankom. Hier wil ik tot de 15e blijven. Dan weer terug naar bangkok waar ik de 16e aankom. en dan de 18e weer op het vliegtuig naar NL. Als jij verder bent met plannen hoor ik het wel.
Groetjes,
Leoni
Hej Leonie,
de gedachte om een keertje naar azie te gaan speelt al een langere tijd door mijn hoofd, door alle positieve verhalen die ik erover hoor. Samen met een vriendin, wilde ik deze reis gaan maken maar aangezien zij mij al twee keer heeft laten zitten ben ik opzoek naar een ander reisgenootje. Ik wil zo’n reis liever niet alleen maken, met zijn tweeen of meer is natuurlijk veel leuker! Ik hou van de afwisseling van actief en dagje strand en wil graag ook in de steden kijken, bij de winkeltjes. Omdat ik aan kickboksen doe wil ik absoluut ook een keer bij een gevecht aanwezig zijn gezien dat heel indrukwekkend is (gevechten vinden dagelijks plaats in de cafe’s/ barren daar) Verder ben ik net afgestudeerd aan het HBO en ben ik 22 jaar. Naja das een beetje kort door de bocht over mezelf, maar als het je wat lijkt reageer dan even…
groetjes Joke
Hai Joke,
Klinkt goed! En voor zo’n kickbox wedstrijd offer ik mezelf wel op hoor beetje geven en nemen met een reisgenootje. Daarnaast goede bescherming haha. Wat vond je van mijn plan?
Overigens ben ik benieuwd waar je woont? Ikzelf heb vorig jaar mijn HBO studie richting P&A afgerond. Nu al even werkzaam, maar het bevalt niet zo goed. Dus ga na mijn reis een carierre switch maken. Misschien kunnen we een keertje bellen?
Groetjes,
Leoni
Hej Leonie,
ik kom uit Leeuwarden niet helemaal in jou buurt… maar ik stuur je even een mailtje, want ik zag dat je oproepje ook nog op een andere pagina stond met een live.com emailadres.
groetjes Joke
Hey Leonie,
Ik ben ook van plan om in november voor een week of 4 naar Thailand en Maleisie te gaan. Daarna wil ik nog door naar Australie en Nieuw Zeeland.
Kzal wat meer over mezelf vertellen, ben 28 en kom uit Den Haag.
Het lijkt me echt fantastisch om lekker te gaan reizen, niets dat hoeft en alles mag!
Heb t eigenlijk al direct na mn studie willen doen en was er nooit van gekomen… Dus nu vind ik dat ik t toch gewoon maar moet gaan doen!
En jij, heb je al een ticket geboekt?
Lijkt me leuk iets van je te horen!
Je kan me ook mailen: [EMAIL=“j_kagie@hotmail.com”]j_kagie@hotmail.com
Groetjes Janey