Ik wil rond maart-april graag een reis maken door thailand en maleisie. Er staat nog helemaal niets vast, ik heb ook nog geen ticket geboekt. Het enige dat zeker is, is dat ik ga! Het leek mij ook een stuk gezelliger en veiliger om met een reisgenoot te gaan. Vandaar deze oproep.
Ik ben 24 jaar oud, heb een studie grafisch vormgeven gedaan maar dat bleek toch niet helemaal mijn ding… Nu werk ik tijdelijk in de horeca om een redelijk budget bij elkaar te kunnen sparen voor deze reis. Ik hou niet van plannen daarom zou ik slechts een paar dingen van te voren vast willen stellen, wat route betreft.
Ik zoek iemand die spontaan is, humor heeft en enthousiast is. Ik ben zelf niet zo sportief maar doe wel eens een poging. Ik wil deze reis maken omdat ik me bedacht dat het nu eindelijk kon, nu er geen verplichtingen meer zijn (wat betreft studies, werk of een vriendje) en je zoiets waarschijnlijk niet snel meer doet. Van azie hoor ik zoveel positieve verhalen, vriendelijke mensen, totaal andere cultuur, mooie natuur, en natuurlijk goedkoop te bereizen… dat ik dacht, daar wil ik heen!
Wie heeft ongeveer dezelfde plannen? Ik hoop op reactie! groetjes Zana
[EMAIL=“zheystek@hotmail.com”]zheystek@hotmail.com
Hey Zana! Was een beetje aan het snuffelen hier en kwam op jou berichtje uit… Las jou verhaal en het is eigenlijk precies hetzelfde waar ik aan zit te denken! Heb ook nog niets vast staan of iets dergelijks… Ben zelf als kind Thailand geweest dus kan me er niet veel meer van herinneren helaas. Na de verhalen van een vriend en vriendin die er laatst zijn geweest MOEST ik er ook heen haha en samen met alles wat ik lees lijkt het me ontzettend mooi en echt bizarre ervaring
Ben zelf 25 jaar en net een studie Communicatie & Multimedia Design achter de rug… of althans dat hoop ik! Hoor over 2 weken of ik het gehaald heb. Daarna ben ik eigenlijk zo goed als vrij en wil ik ook erg graag meer zien. Heb voor de rest ook geen verplichtingen meer…werk/vriendin/studie. Probeer nu al zoveel mogelijk mee te pakken…ben paar maanden geleden in Indonesië geweest, ook super mooi en beetje zelfde idee als Thailand. Ben zelf ook niet echt van het plannen en veel op de valreep…gewoon spontaan dus… ben ook vrij makkelijk in me doen en laten… Eigenlijk kan je het laatste stukje van je verhaal ook op mij toepassen haha