3 mnd Maleisië/Thailand, vanaf jan/feb 2011, ±19 jaar oud

wanneer: januari/februari 2011 t/m april/mei 2011*
waarheen: thailand en/of maleisië
leeftijd: ongeveer 19/20 jaar
reisgenoot:*gezellig/spontaan/goedkoop (geen dure/luxe hotels dus)
reden van zoeken: vrienden hebben andere plannen (studeren/euro-toeren)

Dag reizigers,

Ik ben Jop, 19 jaar, en heb voor mijn tussenjaar een reis ingepland naar thailand en/of maleisië. de reis zal backpacken en relaxten worden, dus een goedkope reizigers-instelling is zeer welkom. geen dure en luze hotels (oke, misschien de laatste dagen als afsluiter). ik wil ongeveer drie maanden weg, maar naar gelieven ook langer.

ik ben op zoek naar een reisgenoot (van ongeveer 18/19/20 is) die chill, spontaan en gezellig is. vakantie vieren, lopen, reizen, avonturen en sightsee-en is the main thing, en natuurlijk ook feesten! op een plek blijven (aan witte stranden met palmen bv) is geen probleem, maar een beetje afwisseling is altijd welkom.

komen jouw plannen een beetje overeen en heb je zin in een chille vakantie vol lol en avontuur, reageer bij voorbaat!!! veranderingen in planning zijn altijd welkom zolang het een beetje in het plaatje past!

ciao!! Jop

Ha Jop,

Las je oproep, lijkt ongeveer precies waarnaar ik op zoek ben. Tof.
Mocht je nog niemand hebben gevonden en denken dat we samen naar de mogelijkheden zouden kunnen kijken, stuur eventjes een mailtje op hannaroggeveen@gmail.com.

Hoop wat van je te horen.
Groetjes!

he jop, jouw ken ik al:p

Heej Job(en anderen)

Ik ben elis, een jongen van 22, en net als jij van plan te gaan reizen in 2011.

Mijn vraag is hoever jij gevorderd ben met jou plannen?

iK vertrek 6 januari naar vietnam om daar 1 maand te verblijven. Vervolgens bezoek ik cambodja(1 week) thailand(1maand) maleisie(1maand) en indonesie(1 maand).
Daarna ga ik nog naar nieuw zeeland en australie.

Je verhaal van reizen en manier van reizen sprak mij wel aan…:slight_smile:

Mischien kunnen we onderweg ergens meeten en/of gedeeltelijk meereizen met elkaar.

Ik hoor het wel.

Gr.