Hi,
ik ben een leuke meid van 40, maar voel me nog 25 :0) en ben op zoek een reispartner.
Wie gaat er ook naar Thailand in de winter?
Ik heb een ticket vanaf 25 november tot 23 december.
Nog geen hotels oid geboekt dus alle opties staan nog open.
Hallo!
Ikzelf ga vanaf Maleisie (waar ik ongeveer 2 weken wil verblijven) door (per trein / met vliegtuig en trein naar Chang Mai) naar Thailand reizen voor nog eens twee weken/ 1 week Chang Mai en 1 week strand? Ik zelf ben 22 jaar en woon in Roosendaal. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als intercedente bij een werving en selectie organisatie. Daarnaast geloof ik dat ik best een gezellige reisgenoot zal zijn ;)Ik ben op zoek naar een reisgenoot tussen de 20 en 30 jaar. Ik kan niet opmaken uit je bericht wie jij bent en wat jij zoekt. Lijkt het je wat dan hoor ik het graag.Uiteraard is de invulling van de reis nog bespreekbaar!
:chin:Groetjes,Leoni
HI leonie,
dank je voor je reactie, ik zal mijn profiel aanpassen, is wat duidelijker.
Ik ben ouder dan 30 maar voel me nog 25 :0)
Veel succes met het zoeken van een reispartner.
Groet
paola
hoi paola,
ik ben zelf ook van plan in het najaar naar thailand te gaan, wat voor soort vakantie wil jij gaan doen? ik ben al een paar keer met shoestring meegeweest naar diverse bestemmingen maar ik wil eigenlijk wel eens zonder groep op pad. ik houd wel van een wat aktievere manier van vakantie vieren. eenvoudig rondreizen met rugzak en af en toe ff wat luxe lijkt mij fantastisch.
groetjes arjen
Hi Polleke,
Heb je al mensen gevonden? Thailand in de periode nov/dec heb ik ook in mijn hoofd. Een week of 3/4 rondkijken en relaxen en een beetje actief. Ik ben 43 jaar. groeten, curl
Ik ben 32 en zit van 12-28 dec in Bangkok. Laat iets weten.
Grts Jan
Hoi Polleke,
Ben je deze winter al geweest of is het niet doorgegaan?
Ik ben een leuke meid van 36 en ook ik voel me 25:zon02:, dus die overeenkomst hebben we.
Mocht je dit jaar nog plannen hebben laat het me weten want je lijkt me een leuk reismaatje.
Groetjes Sanne
hoi ik ben heidy ben net 58 geworden maar zie er erg jong uit en zo voel ik me ook met me blauwe oogen en blond haar haha ga als het lukt de 13 of 14 naar thailand en blijf voor een maand het plaatsje pattay voor de 4 x michien kunnen wel el kaar ergens ontmoeten lijk me wel leuk ik reis alleen:cheer: groetjes heidy
Hallo Polleke
Ik ben ook in de 40 voel me ook stukken jonger en zie er ook veel jonger uit. Lijkt mij ook leuk om rond te reizen maar ik ben niet zo’n backpacker. Hoeft voor mij ook niet super-de-luxe. Bij mij liggen de opties ook nog open, ben vrij flexibel dus daar komen we wel uit. Als je nog niemand gevonden hebt en het lijkt je wat dan hoor ik het graag.
Groetjes Nicky
Allo paola, ben 37j man en heb n tikket geboekt voor 11/11. Blijf de eerste weken in thailand hangen. Achteraf is’t voor mij wel de bedoeling om laos, cambodia en of vietnam te doen. Maar niks ligt vast, alleen dat 'k 25 januari terug moet. Hebt u al volk gevonden om naar azie te trippelen? Alleen reizen gaat perfekt in azie maar hoe meer volk, hoe meer vreugd. Grtjs. Hans
Hallo,
ik ben een man van 42j maar zie er en voel mij veel jonger,ik vertrek 20 okt naar Bangkok en zou dan Thailand doorreizen naar Laos,Cambodja en Vietnam en kom terug op 28 dec,intresse?
ik was er vorig jaar maar door een ongeval moest ik terug komen,
gr Edwin
hoi edwin ik reageer wel laad op je vraag het is erg druk op me werk het staat jammer genoeg nog niet vast waneer ik me vakantie kan op nemeen:mad:dus ik moet nog ff af wachten je hoort het dan nog van me , groetjes heidy.
hoi edwin:cheer:eindelijk is het dan zo ver groen light haha ik ver trek 9 december en 11 jan weer terug ben nu nog bezig met verblijf plaats als je nog intresen heb hoor ik het wel…groetjes heidy.
hey ik ben nu in Changmai en ga binnen enkele dagen een rondrit maken met de motor naar mae seriang,mae hong son,pai en zo terug naar changmai en normaal doe ik dan Laos Cambodja en Vietnam en ga dan terug naat Bangkok maar weet niet wanneer ik daar ga zijn,ik heb ook geen vaste route dus alles is mogelijk,als er iemand in Changmai is en wil afspreken…
voor Heidi mss zie ik wel ergens dan :dag:,
gr Edwin