Reisgenoot gezocht: Backpakken jan 2015 thailand en omliggende landen 1-3 maanden

Hallo allemaal,

Begin 2015 wil ik richting Thailand gaan om daar een maand rond te reizen. Daarna zou ik nog vraag 1-2 maanden reizen door omringende landen zoals: Laos/Cambodja/vietnam, andere suggesties of ideeën zijn ook welkom.

Voor deze reis ben ik nog opzoek naar een reisgenoot(en) m/v om iig de reis mee te beginnen, een stuk mee te reizen of de gehele reis mee samen te reizen (aanhaken voor de overige landen zou ook een optie zijn). Er staat nog niks vast, dus aanhaken bij iemands bestaande plannen is ook een optie voor mij.

Iets over mijzelf:
Vrouw, 33 jaar (jong van geest), heb al eerder alleen/deels met reisgenoot gebackpakt door Indonesië.
Ik ben avontuurlijk en open-minded, houd van gezelligheid, ga voor natuur/cultuur/strand en een gezellig feestje op zijn tijd. Graag zou ik een beetje budget reizen, maar af en toe wat luxe kan ik ook erg van genieten.

Wat zoek ik:
M/v 25-40 jaar met enigsinds de zelfde ideën en reiswensen.

Spreek mijn oproep je aan, laat dan even wat van je horen!

Groetjes en misschien tot snel!

Chiara

Hoi Chiara,

Ik (Sytske, 29 jaar) ga ook in januari een maand door Thailand reizen. Het is nogal korte termijn, maar misschien toch leuk om te kijken of we wat af kunnen spreken?

Graag hoor ik van je!

Groetjes,
Sytske

Hi Chiara en Sytske,

Ik vlieg 7 januari naar Bangkok eb blijf zo’n 10 dagen in totaal in Thailand om vervolgens nog 2 weken naar Cambodja te gaan. Misschien leuk om af te spreken?

Groetjes Kirstin

Hoi Kirstin,

Lijkt me leuk! Ik ben de 7e in Ayutthaya. Was jij ook van plan om die kant op te gaan?

Groetjes,
Sytske

Hoi Kisten en Sytske,

Ik (V 37) vlieg de 9e op Bangkok en was van plan om eerst even yoga te doen op Koh Panang, maar ik zou ook kunnen starten met het noorden. Hier heb ik max 2 weken voor. Lijkt mij leuk om wat samen te reizen met mensen die ook richting Chang Mai gaan, via Ayutthaya en het nat. park Khao Yai. Misschien dat jullie hier dan inmiddels al voorbij zijn. Maar misschien om elkaar ergens te ontmoeten=

Groetjes Diane

Hi Sytske,

Waarschijnlijk alleen voor een dagtocht vanuit Bangkok op de 11e janauri of zo, maar ik heb nog geen strakke planning. Vanuit Bangkok ga ik direct door naar Ko Chang…