Hoi allemaal, ik ben Nicole, 25 jaar en zou graag rond oktober of november voor 3 weken naar Thailand willen.
Alle vrienden/vriendinnen zijn inmiddels gesetteld of hebben geen geld en ik zou deze reis toch graag met een ander willen maken.
Ik ben op zoek naar bij voorkeur een vrouwelijke reisgenote van tussen de 20-35 jaar.
Ik ben iemand die erg houd van cultuur en zou graag reizen via Bangkok van noord (de jungle) naar zuid (paradijselijke eilanden).
Ik houd er dus erg van om de cultuur erg op te zoeken, maar ook van snorkelen/duiken, lekker een dagje aan het strand relaxen en een leuk feestje sla ik ook zeker niet af. Thailand lijkt me de beste combinatie van alles.
Ik hoor graag of er anderen zijn die deze ervaring met mij mee willen maken.
Hoi Nicole,
Ik ben Sanne 27 jaar. Ik ben van plan om op 3 oktober naar Bangkok te vliegen met Eva air. Ik wil graag in Thailand een combinatie van cultuur natuur strand en een leuk feestje.
Ik ben al eerder in Thailand geweest maar er zijn nog veel plekken waar ik niet ben geweest.
Lijkt het je wat dan hoor ik het graag.
Groetjes Sanne
Hoi Nicole,
Je bent opzoek naar een vrouwelijk reisgenoot, maar ik aangezien ik ook naar Thailand vertrek bericht ik je ook maar:). Het is de vraag in hoeverre mijn plannen overeen zullen komen met jouw data en ideeën, maar here it goes…
Ik vertrek 20 november richting Bangkok om op de 23ste vervolgens door te reizen naar Chiang Mai. Er is daar dan een festival aan de gang die ik heel graag wil meemaken. Mijn plannen voor nu zijn om daar dan een week te verblijven om dan vervolgens weer door te reizen naar een van de eilanden in het zuiden om te gaan duiken. Wat ik daarna ga doen weet ik nog niet zo helemaal:).
18 december vlieg ik vanuit Bangkok weer terug naar Amsterdam. Het is de bedoeling dat ik nog een paar dagen in Bangkok verblijf voordat ik vertrek.
Voor nu zijn dit een beetje mijn plannen. Behalve de data staat echter nog niets vast, maar ik heb er al wel veel zin in:)
Hoi Nicole, (Sanne & Timoroso)
Wat heerlijk om jou voorkeuren in reizen te lezen want ik kan mij er helemaal in vinden. Ook ik wil om deze reden graag Thailand bezoeken, omdat ik hoop dat Thailand mij dit alles kan bieden! Ik heb zo’n 3 a 3,5 week voor de reis en wil deze graag in oktober of november maken. Mijn voorkeur gaat uit naar november omdat het regenseizoen dan afneemt. Ik zou graag vanuit Bangkok naar Chang Mai en door naar Chang Rai willen reizen (olifanten park bezoeken). Dit alles in zo’n twee weken om dan vanuit hier naar de eilanden te reizen om de laatste week heerlijk te ontspannen maar bijvoorbeeld ook om eventueel te duiken. Deze laatste week het liefst zo gepland dat ook het legendarische Full Moon Party plaats vind want dat zou ik ook graag mee willen maken ![]()
Dit zijn mijn plannen tot dusver
Ik heb al erg vaak naar groepsreizen gekeken maar in deze reizen ontbreekt altijd weer iets wat ik ook graag wil bezoeken of zien. En als je dan gaat wil je toch het maximale eruit halen ![]()
Ik ben benieuwd naar jullie plannen tot dusver!
Groetjes,
Eline
Hoi Eline,
Mijn plannen zijn al definitief betreft: de reis van 20 november tot 18 december en de reis van Bangkok naar Chiang Mai (van 23 november tot 30 november). Voor de eilanden ben ik nog het een en ander aan het uitzoeken, maar het is wel zeker dat ik daar naar toe ga. Welk eiland en wanneer weet ik echter nog niet:).
Ik heb nog wat tijd met plannen, dus ik bekijk het allemaal redelijk rustig. Is er al iets concreets bij jou?
Groetjes!