Rondreis Thailand november 2015 - evt reisgenoot gezocht (v)

Hallo,

Zoals de titel al aangeeft wil ik in november graag een reis door Thailand maken en ben ik op zoek naar gelijkgestemde (voorkeur: vrouw). De keuze voor Thailand is gemaakt omdat ik hoop daar zowel cultuur, natuur als ontspanning en strand te vinden. De reis zal 3 weken a max. 3,5 week gaan duren daar ik helaas niet langer vrij kan nemen op mijn werk.

Ik wil graag vanuit Bangkok naar het noorden reizen, Chiang Mai en eventueel nog verder door naar Chiang Rai. Een bezoek aan het Elephant Park staat zeer hoog op mijn lijstje. In Bangkok een paar dagen verblijven en vervolgens via Ayutthaya en Sukhothai naar Chaing Mai om vervolgens terug te reizen naar Bangkok en vanuit daar richting de eilanden te reizen. Eventueel direct vanuit aankomst Bangkok door naar Chaing Mai en na enkele dagen verblijf hier langs genoemde plaatsen terug naar Bangkok reizen kan ook. Deze opties laat ik nog open, ik zou in ieder geval graag een paar dagen in Bangkok verblijven, een paar dagen Chiang Mai en een klein weekje eiland hoppen om deze af te sluiten met hopelijk een Full Moon Party. Deze vind 25 november weer plaats :slight_smile:

Ik ben benieuwd wie zich hier in kan vinden en met wie ik misschien wel een deel van de reis kan maken?

Ik hoor graag van jullie!

Hey! Je route komt grotendeels over met die van mij (startende op 20 november). Ben helaas echter geen vrouw:).

Hi Timoroso,

20 november is voor mij helaas ook te laat om te vertrekken :frowning: Ik moet de eerste week van december weer terug zijn in Nederland in verband met werk…

Hoi Eline!

Ik ben pas eind november in Thailand, eventueel zin om een stukje samen te reizen moest dat min of meer uitkomen?
Route komt zowat overeen en de full moon party 25 november wil ik zeker niet missen! ������

Ik hoor het wel!

Hee Eline,

Ik ben dan ook wel geen vrouw, maar ik ben ook van plan begin November (de tweede week) die kant op te gaan om met mijn wereldreis te beginnen. Je programma ziet er zeer goed uit! Mocht je meer van mij willen weten hoor ik het graag!

groetjes,
Rico

He eline!

Nou ik ben wel een vrouw hahah,
En mijn plan is om 10 november te vliegen naar bangkok.
Joun route ziet er bijna hetzelfde uit de mijne!

Laat me maar weten als je interesse hebt.
Je kunt me anders ook een berichtje doen op fb: anne vugteveen
Groetjes Anne