Thailand reis eind november + 3 weken.

Hi allen,

26 november vertrek ik >>> richting Bangkok om 3 weken rond te reizen. Enigszins zenuwachtig aangezien ik nog nooit zoiets in mijn uppie gedaan heb, anderzijds heb ik er enorm veel zin in! Het lijkt me ook leuk om te horen wie er nog meer in Thailand zijn in die periode… wellicht kunnen we een keer meeten.

Groetjes, Linda

hi ik ben hetzelfde van plan!

ik ben van plan om 1 maand te gaan en wil zeker de full moon party op koh phanang meemaken!!! verder veel relaxen, eten, drinken, feesten, massages, etc.
6 jaar geleden was ik oa in chang mai, op koh phiphi en wat andere eilanden en in laos en maleisie…7 weken was ik toen weg!! heerlijk!!!

ik heb 10 jaar in de tropen gewoond op sint maarten (ben nu alweer 12 jaar terug…) en heb o.a. amerika, canada, costa rica, Indonesie, Gambia, Uganda, jamaica, port rico, caribische eilanden en landen in europa gezien, heb dus wel enige reiservaring…

misschien leuk om contact met elkaar op te nemen via deze site of face book Traveling Through Asia - Everything You Need To Know | Facebook oid? hoop iets van je te horen…

groetjes, monique