Reismaatje gezocht november 2010 Thailand!

Hoi Allemaal,

Ik ben Iris, 21 jaar, net afgestudeerd en van plan de maand november in Thailand door te brengen. Nog geen ticket geboekt, maar wel al bezig met het uitstippelen van een route. Ik wil niet te erg afhankelijk zijn van een planning, mede doordat ik het liefst in Thailand kijk wat er op m’n pad komt. Kortom ik sta nog voor alles open!

The full moon party wil ik heel graag eens meemaken, en daarnaast gewoon genieten van de cultuur, natuur, de nieuwe mensen die ik ontmoet, maar ook lekker te relaxen en het belangrijkste gewoon lol te hebben!

Het is voor mij de eerste keer dat ik alleen een rondreis ga maken, dus lijkt het me erg gezellig om reisgenootjes te ontmoeten en wellicht (enkele dagen/weken) samen te reizen!

Ben je rond november in Thailand en lijkt het je leuk om samen te reizen, hoor ik het graag!

Groetjes Iris

Hey Iris!

Nog steeds plannen in november naar Thailand te gaan? Ik vertrek begin Nov richting Bangkok en heb zo’n beetje hetzelfde idee in mijn hoofd als jij…

Laat je me ff iets weten?

Groetjes Ellen

Hoi!

Had al eerder op Iris’ berichtje gereageerd; maar ik vlieg 3 november naar Bangkok om vanuit daar binnen een maand rustig naar het noorden te reizen. Daarna wil ik door Laos naar Vietnam en via Cambodja in februari weer terug naar Thailand. Maar er staat na Bangkok nog niets 100% vast! Ellen, wat zijn jouw plannen?
Ben benieuwd!

Liefs

Hoi meiden,

Ik vertrek 9 november richting Bangkok! Wat zijn jou plannen Ellen?

Groetjes Iris

Heeey!!!

Ik moet mijn ticket nog boeken maar ik ga zeker begin november… Wil dan eerst een maandje Thailand doen (zowel Noorden als het Zuiden) en daarna nog wat omringende landen bezoeken… Wil totaal ongeveer zo’n 3 maanden weg. Heb mooie verhalen gehoord over Vietnam en Cambodja dus dat lijkt me wel wat! Maarre bij mij ligt na het bezoekje in Thailand alles nog open!

Hebben jullie al specifiek meer plannen en ideeen? Mijn voorkeur gaat uit naar starten in het midden/noorden (jungle etc) en daarna lekker relaxen op een eilandje maar alles is nog mogelijk :wink:

Groetjes Ellen

Hoi Ellen,

Ik zal even kort toelichten wat mijn plannen zijn voor Thailand

Ik wil de tweede week van november weg (rond 9 november) en dan voor 30 dagen. Bij aankomst wil ik eerst 3 of 4 dagen in Bangkok verblijven. Daarna wil ik naar Chiang Mai en Chiang Rai. Olifantenpark, begraafplaats (toch stukje cultuur), tempel (Wat Phra That Doi Suthep), Jungletocht ed. Ik wil ook nog graag naar de Erawan watervallen en daarna naar het zuiden, richting de eilanden. Hier wil ik zeker de fullmoon party in Ko Panang bezoeken! En natuurlijk gaan duiken. Het eiland Ko Tao schijnt erg mooi te zijn om te duiken.

Verder zie ik wel wat er op mijn pad komt! Sluit dit enigszins aan bij jou plan?

Groetjes Iris

Haha zoooo das wel een snelle reactie…:wink: Klinkt zeker goed! Zo zie ik het ook wel ongeveer voor me…die olifantentocht en relaxen op de eilandjes zie ik al helemaal voor me :slight_smile: Ik moet alleen nog wel ff wennen aan dat duiken…keertje geprobeerd in Egypte en toen was het toch niet helemaal mijn ding maar we’ll see this time…:wink:

Ik zal je iets laten weten als ik mijn ticket heb geboekt :slight_smile: Verder, hoe zie je het ongeveer voor je qua accommodatie enzo? Ik vind opzich alles prima, hostels vind ik wel zo gezellig, hoef daar niet in super luxe hotels te vertoeven maar goed het is ook allemaal vrij goedkoop natuurlijk…

Heb je al vaker (alleen) gereisd of niet? Zijn er nog meer dingen die je van me wil weten? :wink:

Groetjes Ellen

hey,
ik reis op 21 sept. ook af naar Thailand! Ben van plan eerst een weekje in Bangkok te verblijven en daarna op het gemakje naar het noorden te trekken (en daarna Laos). Als het qua tijd een beetje uitkomt, lijkt het me best leuk om ergens onderweg evt. te meeten.

ahum, het lijkt erop dat ik de hele maand oktober even was vergeten en dat het dus qua tijd helemaal niet uitkomt.
foutje :o jullie veel plezier in elk geval!

Hey ik ben net ook afgestudeerd en ga van 1 nov t/m 13 dec reizen door thailand, gro ivo

Hee !
Ik ben ook van plan half november te vertrekken richting thailand. Nog niks geregeld, maar het is wel de bedoeling dat het doorgaat. Wil minstens 3 maanden weg, misschien na een maandje Thailand doorreizen naar Indonesie, het is allemaal nog een beetje onzeker wat daarna volgt. Hebben jullie ondertussen al plannen? Ik ben trouwens 18, heb een tussenjaartje omdat ik nog geen studie had gekozen.
Groetjes Suzanne

Hey Iris,
Leuk om te lezen. Ik ga de 3e week van november naar thailand. Wil ook gaan rondtrekken, zien wat er op mijn pad komt. Maar wil ook zeker gaan duiken op Koh Tao.

groetjes Alice