Reismaatje gezocht voor Thailand in November

Hai!!

Het moet er nu eindelijk maar eens van komen! Na al die jaloersmakende foto’s op social media wil ik ook wel eens van dat fijne Thaise leven gaan proeven! Zit er al tijden mee in mijn hoofd maar toch houdt dat alleen gaan mij een beetje tegen. Iedereen roept dat je uiteraard heel veel leuke mensen gaat ontmoeten maar toch vind ik het leuker om al voorpret met iemand te hebben, dingen uit te zoeken etc.

Nu hoef je echt niet drie weken mee te reizen als je zelf heel veel plannen hebt, een opstart samen is ook prima en wie weet treffen we elkaar later in die tijd nog een keer.

Kortom, heb jij ook plannen om in november naar Thailand te gaan en vind je het ook leuker om met iemand samen aan de reis te beginnen of iemand halverwege te ontmoeten? Let me know!!

Even iets over mijzelf. Ik ben een veertigjarige zeer jeugdige vrouw, mijn vriendenkring bestaat eigenlijk alleen maar uit jongere mensen dus een leeftijdsverschil is wat mij betreft geen probleem! Ben single, no kids en woon in het centrum van Amsterdam.

Mocht je ook plannen hebben om in november die kant op te gaan; aarzel niet en stuur een berichtje!!

Tot snel!!

Ilse

Hoi Ilse, ik ben wel in de 50 maar net als jou zeer jeugdig. Ik wil ook na half nov. die richting op, ben van het weekend van plan een ticket te kopen. Maar misschien kunnen we iets afspreken. Gelijk reizen of ergens ontmoeten of gewoon ergens iets drinken. Als het maar spontaan en gezellig is. Groet Ton