Thailand!

Hi!

Ik ben op zoek naar leuke leuke meiden die in november naar enkele weken naar Thailand willen! Niemand in mijn omgeving heeft genoeg tijd of geld vandaar dat ik het op deze manier probeer. Ben zelf 20 en vind het tijd worden dat ik deze geweldige mooie land nou eens met eigen ogen zie! Doei! Alvast bedankt voor je reactie!!

Groetjes, Kim

Hoi, ik ben van plan om in november en december te gaan reizen door thialnd. ik ben een meisje van 25 en heb verder nog geen concrete plannen. Heb je al een reisgenoot gevonden. Wat zij jou plannen verder. Het lijkt me gezellig om een aantal weken met iemand samen te reizen. Ik hoor het wel. mbaarschers@hotmail.com
Groetjes Martine

Hoi,
Ik vertrek 2 november naar Thailand en 18 december vlieg ik weer verder naar Autralie.
Wat zijn je plannen…
Ben trouwens 21 jaar.
Groetjes Nathalie

Hai,

Ik (Natasja 23jr) zit er over te denken eind dit jaar nog 2 weekjes naar het buitenland te gaan. Ben net terug uit Maleisie en het was super. Nu weer gewoon aan het werk… ik heb weer iets nodig om naar uit te kijken!

Het lijkt me leuk om met een groep meiden een reis te maken. Vandaar dat ik op je oproepje reageer.

hallo :slight_smile: , ik ben anne en ben 18 jaar, ik ben ook op zoek naar een paar leuke meiden om mee op vakantie te gaan, ik heb alleen nog niet echt plannen. het liefst zou ik in augustus gaan, waar maakt me eigenlijk niet veel uit! ik heb wel weer zin in een uitdaging!