Hoi Dames,
Ik ben Anoek en 21 jaar.
Ben van plan om vanaf november 2011 een paar maanden te gaan reizen door thailand.
Ik heb nog nooit eerder in mijn eentje een verre reis gemaakt en vind het ook best spannend.
Vandaar dat ik op zoek ben naar een reisgenootje dat samen met mij thailand wil verkennen.
Heb nog geen plannen gemaakt en weet ook nog niet waar ik precies naartoe wil.
Wil veel van het land en de cultuur leren kennen maar natuurlijk ook zo af en toe even relaxen.
Groetjes anoek
Hey Anouk,
Ik las je berichtje en onze “plannen” lijken te matchen…behalve de vertrekperiode… Ik zou namelijk in september al willen gaan…
Heb je inmiddels al een reisgenoot gevonden?
Groetjes Kelly
Hallo Anouk en Kelly,
Ik ben Anneloes en 18 jaar oud. In Oktober ga ik 1 maand naar Thailand, en ik ben ook nog op zoek naar een reisgenootje.
Ga één van jullie toevallig niet een maandje eerder of later??A.
Hoop het!
Groetjes Anneloes
Hallo,
Ik las je berichtje en dacht hier wil ik even op reageren. Zelf ben ik ook van plan om in november richting azie te gaan, Het lijkt mij ook leuk om dit samen met iemand te doen. Daarom is mijn vraag of je nog een reismaatje zoekt??:)!!!dan hoor ik dat graag en kunnen we eventueel kijken hoe en wat:)!
groetjes Wendy
Hoi
Ik ben zelf van plan om 22 oktober naar Thailand te vertrekken tot 11 november. Ik ben tegen dan een meid van 25 jaar op zoek naar een leuke tijd vol spannende avonturen. Altijd leuk om deze te delen, daarom mijn oproep. Vanuit al de berichten op het forum is het soms niet meer duidelijk wie nu precies wanneer vertrekt dus als je in deze periode interesse hebt om te luieren, veel natuur te zien, mss te fietsen, en al de rest… hou me gerust op de hoogte!!! Ik heb de rugzak al klaar om te vertrekken
tot dan! en alvast superveel plezier!!
groetjes, Claudia
Hoi Anoek,
Ik ben Jellina en ben 24 jaar en ben zelf ook nog een beginneling met reizen. Ik vlieg zelf begin november naar thailand. Ik wil dan naar het zuiden reizen en uiteindelijk vlieg ik 26 december vanuit maleisie (singapore) door naar australie. Heb je inmiddels al meer plannen waar je precies heen wilt en mogelijk plannen die overeenkomen?
Groetjes Jellina
Hey ik vertrek ook in oktober , alleen , zonder enige reiservaringen miss kunnen we daar eens afspreken , of samen opgaan ?
Hoi Allemaal,
Ik was juist ook op zoek naar iemand die mee wilde reizen. Ik ben Carla en ben 28 jaar. Ook ik heb nog geen reiservaring. Wel heb ik al wat concrete plannen. De eerste drie weken wil ik nl via travel active reizen (orientatie, cultuur en trekkingweek). Gezien mijn reiservaring van 0,0, wel zo handig leek me.
Daarna wil ik naar het Noorden en dan ergens (waarschijnlijk via Hollandamontri) de bergstammen gaan bekijken. Vervolgens wil ik dan op diverse plekken vrijwilligerswerk combineren met ‘het land verkennen’. Dwz: in Noord, Noord-Oost en Zuid Thailand ongeveer 3 uurtjes per dag werken in een weeshuis of engelse lesgeven en dan de rest vrij zijn om bijv. excursies te maken, steden te bezoeken of een dagje uit te rusten. Dat vrijwilligerswerk lijkt me een goede manier om de bevolking echt te leren kennen!
Mijn plan is ongeveer 3 maanden te gaan. Is er iemand die ongeveer dezelfde ideeen heeft of gedeeltelijk, of het alleen al leuk vindt samen naar Bangkok te vliegen (alleen dat al zou prettig zijn, maakt de vliegreis en aankomst wat gezelliger en makkelijker!).
Ik hoor graag van jullie,
Groetjes,
Carla