Reisgenoten gezocht - Thailand (+evt andere landen) - Oktober/November 2011

Ha medereizigers!

Ik ben Niels, bijna 22 jaar. Ik ben zoekende naar een reisgenoot (of zelfs een groep reisgenoten) voor Thailand in de periode Oktober/November 2011. Voor de eerste dagen/een langere periode wanneer de “klik” er is. Ik heb nog geen concrete plannen. Ik sta daarom open voor suggesties. Buurlanden, activiteiten, cursussen noem het maar op! Ik ben vooral op zoek naar avontuur, gezelligheid en een leuke tijd! Ik sta er voor open om op voorhand contact te hebben/te meeten. Vergeet vooral niet te reageren als het je wat lijkt ;-).

Adios!:wereld:

Hee Niels,

Net als jij vertrek ik in Oktober naar Thailand, ik vlied op 3 Oktober om precies te zijn. Ik wil hier graag een maand blijven
Zelf ben ik ook nog op zoek naar een reisgenoot/groep.
Ik weet nog niet precies wat ik allemaal wil bekijken/doen, maar jou instelling van reizen en genieten sprak mij wel aan.
Ik ben Anneloes, dan 19 jaar oud en dan klaar met de opleiding SPW Jeugdzorg. Na Thailand ga ik doorreizen naar Nieuw-Zeeland, Australië en Bali/Lombok.

Ik hoop op een reactie!

Groetjes Anneloes

Hoi

Ik ga ook in oktober naar Thailand. Ik vertrek de 22 ste en kom 11 november terug. Ik heb ook nog geen concrete plannen, maar voor avontuur, plezier, ontspanning, curcussen,… sta ik volledig klaar. Een ontmoeting op voorhand lijkt me ook handig! Als je nog vragen hebt, hoor ik ze graag!

groetjes

Claudia