Backpackmaatje Thailand; 4 wkn, sept/okt

Hallo allemaal, ben van plan om in sept/okt voor 4 weken naar Thailand te gaan en en ben nog op zoek naar een reisgenoot om zo snel mogelijk samen met de voopret te beginnen.
Mijn plan: ticket boeken, globaal route plannen en de rest zien we daar wel. Wil low-budget backpacken, cultuur en natuur snuiven, duiken en hier en daar een dagje relaxen op het strand.
Heb nog niks vasgelegd dus sta open voor andere ideeen!
Ben een spontane meid, 24 uit den Den Haag.
Als je ongeveer de zelfde plannen hebt hoor ik het graag.
Groetjes Marijke

Jammer dat je pas in sept/okt gaat. Ik zit er eind augustus.

Zeker jammer!!
Ga denk ik wel begin sept al maar aug is ivm werk helaas niet mogelijk…
Groetjes

Hey Marijke!
Ik ben nu aan het twijfelen misschien ook nog ergens heen te gaan dit jaar… maar kan waarschijnlijk pas in November, te laat voor jou?
Groetjes Susan

Hey Susan,
november is eigenlijk wel te laat voor mij … Helaas.
Maar mocht je toch eerder kunnen dan hoor ik het graag!!!
Groetjes Marijke

Hej Marijke,

heb je al concrete plannen? Wil eigenlijk naar Australie maar heb nog niemand gevonden die mee wil; Azië trekt me ook enorm! Ik ben vrij van 12 sept t/m 11 okt.

groetjes,
Daniel.
dverlouw@hotmail.com

Hoi Marijke, Susan en Daniel,

Sluit periode 26 oktober tot en met 14 november (gedeeltelijk) bij jullie aan?

Groetjes
Geert (Alphen aan den Rijn)

hey reisgenoten!!
ik ben vanaf 25 september eventjes in Bangkok om verder te reizen in die hoek van prachtige landen. tot 6 januari!

Groetjes Froukje!!

Dag marijke, ik heb ongeveer dezelfde plannen,
Mijn vakantie begint 21 september en wil dan het liefst ook meteen weg, heb vakantie tot 19 oktober. Ben vaak alleen op vakantie geweest maar ben nog nooit alleen wezen rondtrekken, lijkt me dus leuk om het samen met iemand anders te doen.
Rond welke datum was jij van plan om te gaan?
Groetjes van Tamara (26)

Hoi Marijke
Waarschijnlijk heb je mijn oproep ook al gelezen. Ik ga van 9 sept-21 okt naar Thailand. Heb nog geen reisgenootje gevonden. Ben 29 jaar oud en wil ook graag als het even kan Vietnam aandoen. (en evt Laos en Cambodja) Maar alleen de 1e dagen in BKK staan vast, voor de rest ligt alles nog open. Low budget is goed, alleen vind ik zo af en toe wat luxe ook wel lekker. Spreekt dit je aan, je kunt me mailen op [EMAIL=“ine_scheffers@hotmail.com”]ine_scheffers@hotmail.com

Groetjes Ine