Ik ben 19 jaar oud en studeer fysiotherapie in Utrecht. Aankomende zomer, in de maanden juli en augustus, wil ik zo’n 4 weken gaan backpacken door Thailand. Het lijkt mij gezellig om dit avontuur met iemand anders aan te gaan, dus mocht het je leuk lijken om samen te gaan laat maar wat horen!
Ik heb al een beetje een globaal plan van wat ik zou willen doen/zien. Ik zou graag vanuit Bangkok via Ayutthaya naar Chiang Mai gaan. Hier lijkt het mij leuk om de cultuur te beleven en misschien ook wel lekker de natuur in te trekken. Daarnaast wil ik ook graag naar het zuiden toe voor zon, zee, strand en een feestje op zijn tijd. Ook lijkt het mij leuk om richting krabi/phuket te gaan omdat je hier heel mooi zou kunnen rotsklimmen. Dit heb ik in het verleden al vaker gedaan en is mij goed bevallen, vandaar dat ik dit hier graag zou willen doen.
Dit zijn alleen wat ideeën van mij, er staat nog niets vast, ook jouw inbreng is natuurlijk welkom! Lijkt het je leuk om samen op reis te gaan, dan hoor ik het graag van je!
hallo sharonnij…ik ben van plan om na july…denk sept-oct naar thailand tijdje te vertrekken 2-6mnd. 5weken duiken mijn divemaster diploma halen, rondreizen etc. lijkt me leuk om aardige sympathieke mensen te ontmoeten daar misschien? ik reis of alleen of met vrienden. mocht ge interesse hebben. leukste is leuke groepje samen te stellen…Thailand doorreizen.
zit ge vast aan uwe maanden om te reizen?wat wilt ge precies gaan doen daar?
Hoi Sharonnij,
Ik ben 18 jaar en zit nu in 6 vwo. Ik wil ook graag in juli en augustus naar Thailand gaan. Ik wil iets langer dan vier weken gaan, maar dan zouden we misschien de eerste 4 weken samen kunnen reizen. Ik heb zelf nog geen vaste plannen gemaakt. Het lijkt mij heel leuk om een jungle tocht te maken en te snorkelen. Ook wil ik graag de Thaise cultuur ontdekken, bijvoorbeeld tempels bezoeken. Verder hou ik er ook van om soms een rustig dagje op het strand te liggen en naar een feestje te gaan.
Het is de eerste keer dat ik alleen zo’n verre reis ga maken, daarom zou ik het erg leuk vinden om samen met iemand te beginnen!