Backpacken in Thailand september 2009

Hoi allemaal,

Ik ben een jonge vrouw van 29 jaar. Eind september wil ik graag in Thailand gaan rondtrekken. Ik heb nog geen concrete plannen, heb nog geen route uitgestippeld. Ben van plan om vanaf Bangkok te gaan rondreizen. Gaat er iemand ook rond deze periode naar Thailand en zoek je een reisgenoot?
laat me dan weten!.

greetz

Hallo daar, las net je berichtje en heb ook het plan om in september weer richting Azie te gaan en Thailand staat nog op mijn verlanglijstje…:slight_smile: Ben zelf 24 en woon in Den Haag.
Hoe wil je gaan reizen? Wil zelf graag lekker low-budget gaan backpacken… En hoe lang wil je ongeveer gaan??
Hoor graag van je.
Groetjes Marijke

Hoi!
Ik wilde inderdaad low-buget gaan reizen. Weet nog niet voor hoe lang, ik dacht zelf 2 maanden maar kan ook langer of korter. Ik ben ook nog aan het rondkijken of ik vrijwillgerswerk wil gaan doen.
Hoe lang wilde jij daar heen? en wat wil je doen? ook backpacken?
misschien is het handiger als je mij een mail stuurt naar: [EMAIL=“ericagilliot@hotmail.com”]ericagilliot@hotmail.com.
Ik weet nog niet hoe de site werkt :slight_smile:

Hey.

Hier nog iemand die graag wil rondreizen, wel voor een kortere periode, door Thailand. Ik ben een studente van 23 jaar en ga met een Around-the-World ticket via Bangkok naar Melbourne. Zelf wil ik eind oktober gaan, dus ik weet niet of jullie/jij dan nog in Bangkok zijn/bent? Het is enkel voor een week, dus als een of beide van jullie het leuk lijkt om met mij Bangkok te ontdekken, eventueel met zijn drieen?
Groetjes,
Edith van Munster
[EMAIL=“evmunster@gmail.com”]evmunster@gmail.com

Hoi,

Ik was ook van plan om een week of 3 te gaan backpacken in Thailand van Bangkok, Kanchanaburi naar Chang Mai weer naar de eilanden in het zuiden. Ik ben 29 en kom uit Zwolle. Als je het leuk vind om verder te praten; [EMAIL=“paulien_79@hotmail.com”]paulien_79@hotmail.com ik zit op msn.

groetjes

Er zitten al redelijk wat mensen in Thailand en omstreken in de periode half augustus tot en met half september. Moet wel lukken om een reispartner te vinden zou ik zeggen.

Hoi! Ik ben van plan om rond 21 september richting bankok te vliegen en dan thailand te gaan verkennen, heb vakantie tot 19 oktober…ben nog op zoek naar een gezellige reisgenoot, misschien kunnen we verder kletsen via email of msn? Mijn email is [EMAIL=“tchinalion@hotmail.com”]tchinalion@hotmail.com Groetjes van Tamara (26)