Hoi allemaal,
Ik ben Bert, 24 jaar, en wil in september 2012 voor 3 à 4 weken rondtrekken door thailand. Wie heeft zin om mee te gaan? (datum kan evt. nog wat verschoven worden).
Als het je wat lijkt hoor ik wel van je!
:dag:
Hoi allemaal,
Ik ben Bert, 24 jaar, en wil in september 2012 voor 3 à 4 weken rondtrekken door thailand. Wie heeft zin om mee te gaan? (datum kan evt. nog wat verschoven worden).
Als het je wat lijkt hoor ik wel van je!
:dag:
Hee Bert,
Ik weet zelf nog niet precies wat ik wil met de zomer aangezien ik ook werk maar denk ook om na de zomer weg te gaan. Zat bij shoestring reizen te kijken en zag daar ook mooie reizen naar china. Wat zijn jou plannen precies? Wil je zelf backpacken of met een georganiseerde reis?
Ik ben trouwens Roos en 21 jaar.
Groeten,
Hey Roos,
Ik zit al langer met het idee om op reis te gaan. Dus heb besloten dit na de zomer gewoon te gaan doen. Verder eigenlijk nog geen echte plannen gemaakt en sta voor alles open.
Stuur me anders even een mailtje, dan kunnen we elkaars plannen bespreken
Groetjes,
Bert
bertjongsma1@hotmail.com
Hoi!
Zoek je nog steeds een reisgenoot? Ik ben ook van plan in Thailand 3/4 weken te gaan backpacken! Wat gezelschap is nooit verkeerd!
Jerry
Hey Jerry,
Inderdaad nog op zoek. En reisgezelschap is sowieso niet verkeerd!
Stuur anders even een mailtje. Praat even wat makkelijker en kunnen we even bespreken wat we allebei willen.
Groetjes, Bert
Hey Bert,
ben zelf 4 maal in Thailand geweest en erover aant denken weer te gaan…misschien met doorreizen naar Kuala Lumpur en Singapore. Ik zou rondom september wel monstens 3 weken weg kunnen. Ik ben geen “iedere-dag-verder-reizen-op-het-kleinst-mogelijke-budget” reiziger, maar zeker ook niet van de luxe: schone kamer en een ok bed is goed genoeg, en ik wil wel telkens een paar dagen op een plaats blijven om het een beetje te leren kennen.
Doei, Frans.
Hoi allemaal!
Beetje late reactie misschien, gezien de data van jullie reacties… maar ik hoor graag of jullie al verder gedacht hebben over de plannen Thailand in september. Ik zit er namelijk ook over te denken om een verre reis te maken na de zomer. 3 weken is wel echt een max. voor mij, ivm werk. Een divers reisgezelschap lijkt me daarbij erg leuk!
Groetjes,
Gaby
Hoi iedereen,
ik weet niet wie er nog op zoek is en wie al is voorzien, maar ook ik ben van plan in september/oktoberen naar Thailand te gaan. Daarna wil ik graag doorreizen, maar het zou leuk zijn (zeker de eerste paar weken) om met iemand (of een groepje) mee te reizen.
Ik ben 18 jaar en heb nog nooit gereisd, maar als iemand interesse heeft hoor ik het graag!
groetjes Loes
Hallo Allemaal,
Ik ben Lieke, 18 jaar, en ga na de zomer ook door Thailand (en Laos) reizen. Het lijkt mijn leuk om (een deel) van mijn reis met iemand samen te doen.
Ik vlieg 21 augustus naar Bangkok en ga 17 oktober weer naar huis. In die tijd wil ik door Thailand en Laos reizen.
Ik wil op mijn gemak rondreizen. Niet te veel vastleggen en niet te gehaast reizen. Het lijkt mij leuk om tijdens mijn reis niet alleen bekende toeristische plaatsen te zien, maar om ook zo nu en dan wat onbekendere plaatsen te bezoeken.
Het lijkt mij leuk om met iemand te mailen of we samen zullen reizen.
Groetjes Lieke
Heey!!
Ik ben ook nog op zoek naar een reisgenoot voor september 2012. Ik zou graag rondreizen door Thailand en eventueel wat van Laos en Cambodja meepikken.
reageren kan op:
hansverheijen@hotmail.com
Hoi hoi,
Ook ik ben opzoek naar een leuke reispartner voor september 2012, of een groepje.
Ik ben een man van 49 die getrouwd is en twee jonge kids heeft maar die af en toe er ff tussen uit moet:)
4 jaar geleden ben ik in m’n eentje een maand door thailand getrokken, maar het lijkt me toch iets leuker om met iemand of meerderen zoiets weer te doen.
Mocht je meer willen weten of een voorstel hebben dan kan je me altijd mailen, tjalkens@msn.com.
Ben benieuwd naar de reactie’s:) :zon02:>>>:vak02::wereld::dag: