Reisgenoot/genote gezocht Thailand September 2012

Hallo allemaal!

Ik ben Jerry, 24 jaar en ben van plan om in de maand September vier weken door Thailand te reizen/backpacken! In eerste instantie zou ik alleen gaan en heb hier verder ook helemaal geen moeite mee, maar samen met iemand anders reizen, al is het maar een gedeelte, is misschien wel zo gezellig!

Wat wil ik daar vooral doen? Veel natuur zien, veel van de cultuur zien, het liefst zoveel mogelijk lokaal eten en daarnaast ook nog een aantal dagen aan de stranden om te snorkelen misschien! Maar ik ben zeer flexibel, het gaat me vooral om de reis en de ervaring :slight_smile:

Lijkt het je wat? Stuur dan even een berichtje!

Jerry

Heey Jerry!!
Ik heb hetzelfde idee!
Waar kom je vandaan??
Gr Hans

Hooi…

Wat een top idee… klinkt heerlijk.
Ik zou graag met je gaan kijken naar opties.

Zelf ben ik heel actief, enthousiast, vrolijk en ondernemend. Ik wil alles zien en beleven. Zelf ben ik 22 en studeer ik dit jaar af, dus wil rond september ook weg.

Als het je leuk lijkt, laat het me weten.

groetjes, Anne.

hey hey, ik ben ook van plan in september te gaan backpacken en Thailand te verkennen. Ik werk bij een reisorganisatie en ben van plan leuke nieuwe dingen te gaan ontdekken. Hebben jullie al een reisgenoot gevonden? groet Ronald

Hoi allemaal,

Leuk om te lezen dat er meerdere zijn met dezelfde plannen:)!
Ook ik ga begin september (2 september vlieg ik vanuit A’dam naar Bangkok) voor maximaal 3 maanden richting Thailand. Vanuit Bangkok kijk ik wel in welke plaatsen (en misschien ook andere landen in zuid-oost Azië) ik terecht kom. Ik heb me lonely planet bij dus dat komt vast goed;)

Mocht het je aanspreken, let me know:)!

Groet, Danny