Reisgenootje gezocht voor Thailand, juli/augustus/september

Hoi,

Ik ben Joyce, 23 jaar en kom uit de buurt van Eindhoven. Deze zomer wil ik ongeveer twee maanden gaan backpacken in Thailand (en misschien Cambodja, Laos, Maleisië).
Ik zit nu in mijn laatste jaar van de pabo en studeer dit jaar af. Nu heb ik eindelijk de kans om een mooie reis te gaan maken! Ik wil graag beginnen in Bangkok en dan door Thailand trekken voor de mooie natuur, cultuur, de mensen, stranden, feestjes, enz. Gewoon alles meemaken en doen waar we zin in hebben. Het enige wat ik nog mis is een leuk en gezellig reismaatje. Er staat nog niks vast en ik sta open voor suggesties. Heb je interesse dan hoor ik graag van je!

Groetjes Joyce

Hoi Joyce,

Ik wil in september graag naar Maleisie… Misschien kunnen we daar meeten oid?

Groetjes Floor.

Joyce, dit is geen goeie reistijd! Ivm regenseizoen. Ik ga zelf september oktober november maar ik doe India Nepal China thailand om regenseizoen te voorkomen

Via Wereldwijzer app

Hey Floor,

Ja lijkt me een leuk idee! September komt ook goed uit, want ik wil eindigen in Maleisië;) Blijf jij alleen in Maleisië of ga je naar nog meer landen en hoe lang blijf je?

Groetjes Joyce

Ja ik weet dat het regenseizoen dan is, maar in de winterperiode kan ik niet gaan. Ben je er weleens geweest tijdens het regenseizoen? Ik had begrepen dat het maar een uurtje per dag regent, valt nog te overzien;)

Beste Joyce,

Ik ben 4x in Thailand geweest, zowel van eind augustus tot midden september…het regende weleens, maar dan was het vaak een stortbui…als je pech hebt wordt je zeiknat…maar het is totaal niet te vergelijken met regen in Nederland, ander klimaat en je bent sowieso in een andere stemming…ben zowel in Noord als Zuid Thailand geweest en dat verschilt ook vaak…waar Thailand wel last van zou kunnen hebben, zijn de bijverschijnselen van typhoons in Japan rond die tijd… Een mega aanrader op feestgebied zijn de Phi Phi eilanden…

Gewoon doen wat je goed lijkt:-)

Via Wereldwijzer app

1 like

sawaddee krab Joyce…ik ben Sarge en ik ga verhuizen terug naar mijn geboorteland Thailand. planning is aug-sept vertrek. ik woon in België aan de kust. hoogstwaarschijnlijk gaat een vriend van mijn ook mee voor 2-3 maanden. daarna zal ik alleen gaan en rondreizen of ergens aan de strand neerstrijken.

hebt ge wel eens naar Thailand gereisd? wat wil je daar graag doen/ zien? een auto huren of ga je met openbaar vervoer?

ik ga sowieso een auto huren daar …een 4x4 pickup/ jeep denk ik daar ik graag de natuur in ga.

als ge geïnteresseerd bent om samen die kant op te reizen met een groepje…dan hoor ik graag van je. misschien kunnen we elkaar eens dan ontmoeten live en ergens wat eten/ drinken (lunch) en de ideeën bepraten.

greetz Sarge

Hoi Joyce,

Ik ben van 14 juli tot 12 augustus in Thailand. Wellicht leuk om contact gegevens uit te wisselen, mochten we rond die tijd ergens op dezelfde plek zijn.

Groet Barbara

Hoi!
Ik wil ergens in augustus vertrekken naar Azië. Heb vorig jaar een deel van Thailand gezien en vond het super. Ik wil ook nog graag naar Laos Vietnam en Cambodja! Het zuiden van Thailand heb ik vorig jaar moeten overslaan vanwege het slechte weer. Dit jaar wil ik er erg graag heen! Misschien leuk om samen een deel te doen? Mijn planning is om begin half augustus weg te gaan.

Groetjes hester

Hi allemaal,

Ik ben van plan om tussen 1aug en 1sept te reizen door Thailand (3weken) en Bali (1week).
Lijkt me leuk om voor een deel van de reis 1 of meerdere reisgenootje te hebben :slight_smile:

Groetjes,
Larissa

Hi Joyce,

Zijn je plannen inmiddels wat concreter?
Ik wil tussen 1aug en 1sept naar Thailand en Bali. Hoor graag van je als je er dan ook zit :slight_smile:

Groetjes,
Larissa

Hoi Larissa en Joyce (en evt anderen)

Ik ben nog steeds zoekende naar een reisgenootje! Waar zouden jullie heen willen in Thailand? En wanneer vertrekken jullie het liefst?
Groetjes hester

Heyyy

Tussen 8 - 31 augustus ben ik ook op Java en Bali en zou het leuk vinden om daar met een groepje op te trekken!

Laat maar weten of jullie plannen doorgaan!!:slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Hey!

Ik ben wsl in Thailand van 21 july tot 16 aug, waar ik heel graag , mn padi wil halen em naar full moon party wil, 10 aug. Maar ik heb nog geen flauw idee wat mijn plan verder is! Maar ik zoek zelf ook nog een reismaatje!

Ik ben 18, op dit moment in oz dus laat maar weten als je nog iemand zoekt of met een groepje wilt gaan!

Cheers!

Hoi Joyce!

Heb je inmiddels al meer concrete plannen? Tickets geboekt? Welke datum? Ik heb ook pabo gedaan, twee jaar geleden. Ik was vorig jaar naar Indonesië en ben erg nieuwsgierig naar Thailand. Helemaal alleen op reis spreekt mij niet aan. Vooral in het begin lijkt het me fijn om een maatje te hebben. Ik ben erg benieuwd naar je plan.

Groetjes Fenna