Thailand vanaf september 2012

Dag allemaal,

Ik ben op zoek naar een reismaatje. Ik zou graag Thailand willen bezoeken voor 3-4 weken. Zelf ga ik echt voor de ervaring, natuur, cultuur en heerlijk relaxen op de prachtige eilandjes.
Wie gaat er mee?

Zelf ben ik een vrolijke, spontane meid van 22 (tegen die tijd 23). Een reis zelf plannen lijkt me het leukst maar met een groepsreis meegaan vind ik ook prima. Zolang ik maar zoveel mogelijk kan zien.

Hallo :slight_smile:

Ikzelf ga eind augustus (rond de 27e) naar Thailand en zoek nog een gezellig reismaatje. Zit jij echt aan de maand september vast om te vertrekken, of kan jij bijvoorbeeld ook eind augustus?

Mijn naam is Maaike en ik ben dan 21 jaar. Ik ben een gezellige, spontane meid die heel erg voor cultuur in is.

Ik hoor graag wat van je :slight_smile:

Groetjes,
Maaike

Ik vlieg zelf 31 aug en wil een maandje rondreizen…nog iemand interesse??

Hoi Allemaal!

Ik ben zelf 21 (tegen de tijd van het reizen 22;)) en wil rond 20 augustus voor drie/vier weken naar Thailand vertrekken! Vaste plannen heb ik echter nog niet en het lijkt mij leuk om met jullie in contact te komen (ben wel van plan om in ieder geval te backpacken)!

Liefs!

Hier staan mijn reisplannen, maar ze willen op deze website niet echt mooi onder elkaar verschijnen… :-[

Ik hoor het graag :slight_smile:

Groetjes,
Maaike

Heeey Maaike:)

Ik ga dit weekend eens even goed je planning bekijken! Maar ziet er leuk uit in ieder geval:)…Misschien kunnen wij ook op andere manier in contact komen?

Groetjes

Serena

Hey hey,

Super, kijk naar je bericht uit :slight_smile:
Je mag me mailen als je wilt? Maaikedekraker@hotmail.com
Of zoeken op facebook, maaike de kraker.

Groetjes,
Maaike

hallo allemaal

ik heb gisteren me vakantie naar thailand geboekt. ik vertrek 31 augustus en vlieg weer terug op 30 september.

zoek ook nog een reisgenootje voor de hele vakantie of een klein stukje meereizen . iemand die in dezelfde periode daar is?
zou leuk zijn om in contact te komen

gr peter

Met welke maatschappij en welke tijd vlieg je Peter??

Hey hans. ik vlieg met air berlin. tijd weet ik ff niet .
Vluchtnummer weet ik wel. dat is ab 4008
Welke vlucht heb jij? gr peter

Heey Peter,

Ik vlieg met Egyptair om 16uur vanaf Amsterdam.
Wat zijn je reisplannen??

Heb even op me ticket gekeken. ik vlieg om 11.50 vanaf dusseldorf en 15 uur later sta ik in bangkok als het goed is
ik heb vorige week pas geboekt en nog geen plannen gemaakt.

Maar heb nog twee maanden om alles uit te zoeken. heb jij al plannen gemaakt?
gr peter

Ik heb globale plannen…
Bangkok, Chiang Mai, Vang Vieng, Phnom Penh en dan laatste weekje een lekker eiland…Bijvoorbeeld Koh Phi Phi…

Hey,

Ik ga van 1-sep t/m 23-9 naar Thailand.
Ik ben van plan naar Koh Samui & Phuket te gaan.
Heb nog tijd over voor 1 extra stop.

Misschien iemand met hetzelde idee?

Gr Leon

hey hans. heb ff gegoogeld.
ziet er allemaal leuk uit. vooral Vang Vieng. dat tuben lijkt me wel vet.
ik vind actieve dingen altijd wel leuk. zoals raften bergbeklimmen abseilen.
ik ga wel voor de low budget. zowiezo hostels. vind k erg gezellig.
ga jij voor luxe of ook backpacken?

gr peter

Mail me anders ff:
hansverheijen@hotmail.com
Ik geloof dat ik je al wat had gestuurd via Facebook.
Gr Hans

Maar ook ik ga lekker back to basic!
Heb veel vrienden die er al zijn geweest dus ik ben redelijk op de hoogte wat er te zien valt! Heb je al een hostel voor in Bangkok?? Ik wel, zal vanavond eens kijken hoe dat ook alweer heet!

Ook ik heb gisteren geboekt en vertrek 1 september voor 3 weken…en niks gepland. man 29 jaar voor het eerst alleen op reis. Intresse let me know!