3 a 4 weken rondreizen in Azie in de maanden september/oktober

Afgelopen tijd is bij mij steeds meer de drang gegroeid om een aantal weken te gaan rondreizen/backpacken in Thailand. Aangezien ik een persoon ben die graag in gezelschap is, en niemand in mijn directe omgeving in deze maanden tijd heeft om met mij mee te gaan, probeer ik op deze manier een reisgenoot (m/v, wellicht meerderen) te vinden die dit avontuur met mij wil aangaan. Op dit moment ben ik 21 jaar en studeer Bedrijfskunde en Nederlands Recht in Rotterdam. De maanden september en oktober heb ik echter een vrij rustige periode, waardoor ik deze maanden graag zou willen benutten om wat meer van de wereld te zien. Zelf zat ik te denken aan Thailand, maar sta open voor andere landen. Van de reis stel ik me het volgende voor: vooral veel van de natuur en de cultuur zien, actief bezig zijn en de avonden invullen met vooral veel gezelligheid en nieuwe contacten leggen. Ondanks het feit dat ik wel redelijk sportief en ondernemend ben, ben ik ook helemaal niet vies van een paar dagen lekker relaxen op het strand of dergelijke en hou ik erg van een feestje en een wijntje!
Mocht je geinteresseerd zijn, bericht mij even voor verder contact!

Hee Lotte, ik ben van plan om in dezelfde periode (september/oktober) ook richting Thailand te gaan. Zelf wil ik daarna nog een paar maanden verder rondtrekken in dat gebied, maar ik ben nog op zoek naar iemand met wie ik de eerste maanden kan reizen.
Ik denk dat we wel een beetje op een lijn zitten wat betreft de invulling van de reis, dus als je nog iemand zoekt hoor ik graag iets van je!

groetjes Loes (ik ben trouwens 18 en na dit jaar klaar met de middelbare school, ik weet niet of dat een probleem is?)

Hoi meiden!!!

ook ik ben van plan om in september voor 3/4 weken richting Thailand te gaan.
Mijn idee : low budget backpacken, combi van cultuur/natuur en duiken. Ik ben heel sportief maar wissel dit heel graag af met hier en daar een dagje lekker relaxen op het strand!
Verder niet te veel vooraf plannen en nieuwe mensen ontmoeten.
Denk dat we redelijk dezelfde plannen hebben dus als jullie nog op zoek zijn naar gezelschap hoor ik graag van jullie!!
Groetjes Marijke (27)