Thailand eo. verkennen medio september/oktober

Ik ben een 28 jarige meid en heb het plan om medio september richting Azië te vertrekken (4wkn), ik wil daar gaan backpacken dus veel zien en lekker feesten. Nu lijkt het mij leuk om met een groepje die kant uit te gaan, dus mocht jij dezelfde plannen hebben dan hoor ik graag van je.

Gr. Cynthia

Hai Cynthia,
ik ga in oktober ook naar azie maar begin met vrijwilligerswerk. Wie weet een x een drankje.
meld je anders aan bij fb Azie.nl

Hai Mariel,
Goed te horen, ik wil wel uitsluitend reizen, maar heb me iig. aangemeld bij de groep, zo te zien ben ik niet de enige :wink:

Gr. Cynthia

hoi Cynthia,

Paar jaar geleden heb ik vrijwilligerswerk gedaan in ZO-Azië (Cambodja) en toen wist ik dat ik zeker zou terugkeren naar ZO-Azië. Thailand wou ik altijd graag zien. Ben erg geïnteresseerd in de cultuur, natuur en de gezelligheid op de eilanden in het zuiden. Dit voor ongeveer 3 weken. Lijkt me ook leuk met een groepje te gaan.

gr. Maarten (28)

Hoi Maartenm

Dat klinkt goed!
zo te horen hebben we hetzelfde idee, leuk!
Wat heb je gedaan voor vrijwilligerswerk en is dit goed bevallen?

Misschien kunnen we een keer verder praten en leuke ideeen uitwisselen.

Gr. Cynthia

Hai hai, ik zit van 24/10 tot 24/11 in cambodja
als jullie daar op doorreis zijn, misschien drankje
En daarna ben ik in laos en of thailand te vinden.
Dus houdt me op de hoogte van jullie plannen.
Ps via de fb pagina vorig jaar ook leuke mensen ontmoet en mee afgesproken !!

Hoi, ik ben van plan om eind augustus naar thailand te gaan met een vriendin. Na drie weken moet zij weer aan het werk maar ik blijf graag nog een paar weken langer. Het lijkt me leuk om met een groepje verder te gaan… cultuur nstuur en vooral gezelligheid. Enig idee waar je precies naar toe wilt?

Hallo

ik ga van 2 tot 23 september alleen backpacken in thailand. het lijkt me wel leuk om een paar dagen met iemand samen te reizen of anders wat drinken ergens.

ik hoor het wel.

Hoi

Kan ik mij gewoon aanmelden op die facebookpagina? Moet eerlijk bekennen dat ik enorm zit te twijfelen tussen Zuid-Amerika ( en dan vooral Brazilie) en Azie ( Thailand, Vietnam, Philipijnen ) Maar allen genoemde bestemmingen trekken mij echt enorm en het wel of niet vinden van een reismaatje/reismaatjes zal voor mij de doorslag geven wat betreft mijn uiteindelijke keuze. Ik ben 32 trouwens en heb van 9 september t/m 29 vakantie.

Gr.Niels

Hai Niels,
Je kan je gewoon aanmelden voor de facebook pagina. Je kan er veel tips uithalen, en afpreken om ergens te drinken in Azie… Voor mij heeft het vorig jaar leuke contacten opgeleverd. Naast de andere onbekende die je ontmoet. Ik reisde alleen maar heb maar 1 avond alleen gezeten… niet slecht.
Mocht je okt/nov/dec in azie zijn wie weet drinken we er 1,2,3etc

ok Mariel dank voor je reply, ik ga me ook eventjes aannmelden dan :slight_smile:
helaas staat mijn vakantie van 9-29 september al vast dus zal het er wel niet inzitten er een of meerdere met je te drinken daar…

Hoi,

Ik wil graag begin september gaan reizen door Azië ongeveer 3 maanden. De landen die tot nu toe op mijn lijstje staan zijn: Laos, Cambodja, Vietnam en Thailand en misschien nog Indonesië. Anderhalf jaar geleden heb ik twee maanden stage gelopen op een weeshuis in Lombok, Indonesië. Tijdens deze twee maanden heb ik zo veel moois gezien, waardoor ik graag nog meer van de wereld wil gaan zien. Dit wil ik liever niet alleen doen, maar met een reismaatje. Ik meld me ook even aan op de Facebook pagina.

Groetjes,
Renske

Hallo,

Ook ik wil in September voor 6 maanden gaan reizen en misschien vrijwilligerswerk. Ik weet alleen nog niet naar welke bestemming… Daarom meld ik me ook aan op facebook want tips en ideeën zijn altijd welkom!

Groetjes Ellis