Reisgenootjes gezocht voor Thailand februari 2011

Hoi,

Ik ga 27 januari voor een maand naar Thailand. Dus zo’n beetje de gehele maand februari!
Ik ga ook alleen het Zuiden doen, maar dacht te beginnen aan de Oostelijke Golfkust (o.a. Koh Chan) en misschien de grens naar Cambodja over te steken. Daarna lijkt het me leuk om via Ayuthaya en Kanchanaburi af te zakken naar de Westelijke Golfkust.
Ik ben van plan om cultuur en ontspanning in een goede balans te brengen en één van de Full Moon parties is een uitstekend idee.
Iemand interesse om (deels) aan te haken?
Ow ja…mijn naam is Jennifer en ik ben 33. Wie backpackt er mee?

hey

misschien een idee een leuk guesthouse/hostel te kiezen voo de full moon paty om al te (pre-) booken? :slight_smile:

@jennybean; coole nickname :slight_smile:

groetjes
danielle

Hallo allemaal,

Ik ga 18 januari naar Thailand voor 3 maanden. Uiteraard wil ik ook zo’n full moon party meemaken en dit inderdaad liever niet in mn eentje.
Jullie willen iets afhuren? klinkt goed!
Is het misschien een idee om een keer een borrel te doen?in Amsterdam?of ergens anders dat centraal gelegen ligt? kan iedereen n beetje tips/ideeen opdoen…
Ik ben trouwens Femke, heb 7 jaar in de marine gezeten en krijg 't reizen nu niet meer uit mn bloed!Ben into Fotografie en 26 jaar, woon nabij Hoofddorp.

Laat ff weten wat jullie ervan vinden,

groetjes Femke

Hoi allemaal!

Bedankt voor alle reacties :slight_smile:
Nou ik heb mn ticket binnen hoor!

Ik kom aan op maandag 31 jan. en vertrek 2,5 wk later weer op woensdag 16 febr.

De eerste 3 of 4 dagen ben ik in Bangkok om mijn beste vriend dus te zien/spreken :). Dan heb ik nog anderhalve week om nog naar een andere mooie plek te gaan… Ik denk dat ik een week naar een andere plek wil en dan de laatste 2 of 3 dagen mn vriend weer gedag ga zeggen in Bangkok.

Maar waar precies die volle week heen te gaan?.. Ik ben er nog niet uit…

Als mensen suggesties hebben? Ik vind het erg leuk om samen te reizen of mensen ergens te treffen :). Dus laat maar weten! :slight_smile:

Groetjes!

Hoi allemaal,

Ik wil begin februari, en anders maart vertrekken naar Thailand. Moet er wel bij zeggen dat ik nog een beetje twijfel tussen Thailand en Australie? Iemand met het laatste ervaringen?

In thailand wil ik sowieso een fullmoon party bezoeken, wie gaat ermee?

Ik ben 23 en dan inmiddels 24, woonachtig in Rotterdam

Grtz!

hoi ik ben roy en 29 jaar, ik wil met mam naar thailand in februari, ik ga voor het eerst met het vliegtuig en het is een verassing voor mam.
mijn vraag aan u allén is: waar kan ik het best en niet al te duur twee tickets boeken, om 1 maand (4 weeken) naar thailand te vliegen in februari.

mijn vriendin woont in pechabhun, we verblijfen paar dagen in bankok ff van het strand genieten natuurlijk ^^ ,vervolgens heeft mijn vriendin al van alles geplanned voor ons daar.

heel veel plezier in thailand jullie allemaal, en geniet vollop ^^

>>> :vak02:

Hey allemaal,

de fullmoon party van februari komt al langzaam dichterbij, hoe zijn jullie plannen?
ik ben in ieder geval nog altijd van planom te gaan, misschien kunnen we iets afspreken?

groetjes
danielle

Heeeey allemaal!!

Ik ben kim, 22 jaar, sociaal, spontaan en ben al afgelopen jaar al 2 maanden in Thailand geweest! 14e van februari kom ik weer aan in Bankok, om dan te gaan backpacken, eerst door Thailand, dan Laos, Cambodja, Vietnam… Heeeel veel zin in!

14e is het chinees nieuwjaar in Bangkok, en dat is een groot feest. Dus mensen misschien zin om samen dat mee te maken daar?

Jullie kunnen mailen naar [EMAIL=“kimschievink@hotmail.com”]kimschievink@hotmail.com

Liefs Kim

Hee kim!

Ik wil ook in februari weg, :). Ben 23, en wordt de 20ste van februari 24…wilde je ook naar het zuiden van Thailand gaan? (eilanden, fullmoonparty, duiken?)

Je kan me mailen op naomifassaert@gmail.com of connecten via FB.

Groetjes

Hallo,

Een beetje onwennig zit ik hier! :slight_smile:
Afgelopen week is bij mij het idee ontstaan om in februari 1 maand door Thailand te trekken. Ik heb nu de tijd, het geld, dus waarom niet. Heel spontaan, ware het niet dat het opzich al vrij snel Februari is. Maar dat typeert me ook wel.
Het idee om alleen te gaan is het enige wat me doet twijfelen. Dus dit forum leek me wel een goede plaats om eens te kijken of er meer mensen zijn die met hetzelfde idee rondlopen.
En welja, ik zie gewoon dezelfde plannen en ideeën. Te gek!!!

Even over mij, ik ben Edda, 26 jaar. Wonende in Groningen, SPH’er, en vind het lastig om hier iets blij`s over mezelf te gaan schrijven, haha.
Ik wil dus begin Februari 1 maand naar Thailand afreizen en zoveel mogelijk zien.

Groetjes Edda

Hey Kim en Naomi,

De fullmoonparty is op 19feb, Ik kom de 14e aan in Kuala lumpur en wil dan naar Ko Samui gaan op de 15e of 16e om de 17e aan te komen op koh phangan. vervolgens ga ik ook naar Laos en Cambodja, daar wil ik dan ongeveer 5 weken over doen vanaf de 20e.
wat zijn jullie concrete plannen, misschien kunnen we ergens afspreken? ko samui of ko phangan?

groetjes

btw, ik was net even op hostels.com aant kijken en er is alveel volgeboekt, misschien kunnen we samen een hostel kiezen en daar boeken? :slight_smile:

ff n kort berichtje voor Kim,

Zat ff te googlen op chinees nieuw jaar, en kan nergens vinden dat dat de
14e is, ik lees overal 3 februari, is idd wel n leuk idee…
Ben alleen bang dat ik er dan niet bij ben…

groetjes Femke

Hey allemaal!

Wat leuk om te lezen dat er meer mensen zijn met dezelfde plannen als ik! Ik ben van plan om begin maart naar Bangkok te vliegen. Daar een paar dagen te blijven en dan een maand door Thailand te reizen. Vervolgens wil ik ook graag nog een bezoekje brengen aan Cambodja, Laos en Vietnam. Hoe dat er allemaal uit gaat zien, geen idee…

De full moon party waar een aantal mensen het over hebben, spreekt mij ook erg aan. Alleen mis ik dus net die van februari. Zijn er mensen die in maart, april enz. plannen hebben om daar heen te gaan?

Groetjes, Nicole, 27 jaar
uit Utrecht

Hoi Anouk.

ik heb idd ticket’s* gevonden van 782 euro 'per st, via reisbureau D-Reizen.
kan pas juichen als ik ze heb. hopelijk deze week.,
1 feb zit ik met mams en vriendin lekker gezellig in thailand ^^:wereld:

bedankt voor alles wat je voor ons doet :zon02:
en bedankt om dat je de enige bent, die wil weten of het hier gelukt is ^^
groetjes Harp :nod:

cyaaaaaa:-)

ps: anouk je privé berichten opslag is vol, dus kom je niks terug sturen…

hie heb ik een intressante link voor iedereen die naar thailand gaat, voor back packers Zeker de moeite waard om dit even te lezen groet harpy.:cheer:

Hai allemaal!

Ik, Suzanne, heb m’n ticket geboekt! Ben 1 maart op Bangkok, waar ik door Thailand naar Laos wil reizen en Cambodja/myanmar. (maar kan nog wijzigen… haha) Lijkt mij leuk om begin maart in Bangkok te meeten of ergens! Voor mij is het de eerste keer, zo spannend!!
Ben trouwens 24 jaar, Rotterdammer(in positieve zin:) en hou van muziek, contact maken met versch mensen, feestjes, gezelligheid!!

groetjessss Suzanne

@ Daantje: Ik en nog een paar meiden (van het forum) zijn op de fullmoon party de 19e :)…
Heb jij al een leuk hostel / hotel of iets gezien en geboekt?! Misschien een idee om bij elkaar te zitten dan?! Zullen we de 19e dan afspreken op Ko Phangan?! Je hebt m’n mail adres he?!

Ik hoor het wel, lijkt me leuk om iedereen de 19e te zien!

Groetjes!

Heyy!

Ik ben een vrouw van 26 uit Utrecht en ga een maandje rondreizen in Thailand. De 13e februari vlieg ik naar Bangkok. Daar blijf ik 2 nachtjes en ga dan direcht richting Ko Phangan om er al een paar dagen voor de full moon party te zijn. Lijkt me leuk om elkaar daar te treffen! Is er al iets afgesproken onderling?

Verder ben ik van plan om de eilanden in het zuiden te bezoeken en te duiken.

Groetjes!