Hallo allemaal!
Ik ben Sandra en ik ben 19 jaar. Ik zoek een reisgenootje om in juli 1 á 2 maanden naar Thailand te vertrekken.De bedoeling is om low budget te reizen. Wie er zin heeft, laat maar iets horen!
Groetjes, Sandra
Hallo allemaal!
Ik ben Sandra en ik ben 19 jaar. Ik zoek een reisgenootje om in juli 1 á 2 maanden naar Thailand te vertrekken.De bedoeling is om low budget te reizen. Wie er zin heeft, laat maar iets horen!
Groetjes, Sandra
hey
Daar zit ik ook over na te denken… zit alleen nog te twijfelen aan Thailand, Sri Lanka is bijvoorbeeld ook wel heeel erg leuk.
Ik heet trouwens Marieke en ben 22 jaartjes oud.
heey dat is wel erg gaaf ik heb het vorig jar ook gedaan met een vriend van me ik was van plan het dit jaar ook weer te doen ik kan jullie evt verder helpen bij het door zetten van jeplanning ik ben trouwens john 25 jaar
Hee John, leuk dat je wilt helpen. Als je tips enzo hebt zijn ze hartstikke welkom!
Marieke, ik heb even gekeken naar Sri Lanka en dat ziet er ook allemaal heel leuk uit! Ik weet ook niet waarom ik voor Thailand heb gekozen, ik weet niet of Sri Lanka misschien wel minder toeristisch is?
Hey!
Ook ik ga deze zomer (juni/juli/augustus) graag naar Azië! Ik wil zo’n 3 tot 4 weken low budget gaan. Hebben jullie al concretere plannen?
Ik ben 20 jaar en ben deze zomer afgestudeerd.
Groetjes Sanne
Hey,
Ten eerst vind het best wel eng om via deze medium mensen te leren kennen maar ik dacht ik wil iets uitdagends doen in 2008. Ik wil nieuwe mensen ontmoeten wil verre reizen maken en waarom niet via wereldwijzer.nl. En het lijkt me ontzettend leuk om met een aantal mensen op vakantie te gaan en een leuke avontuur ervan te maken.
ben 23 jaar oud ben niet echt op zoek wil gewoon een leuke zomer van maken iets uitdagends doen. mijn mail:jaredocampo@hotmail.com
Hey sandra,
in augustus wil ik naar indonesie, maar ik zit er nu over na te denken om in juli eerst een maand naar thailand te gaan en dan vanaf bangkok rond begin augustus naar indonesie (java/bali) we zouden eventueel de maand juli samen (of met meerdere) kunnen reizen. dan begin je iedergeval al met een groep en ben je niet alleen. Ik ben trouwens 20 en tegen die tijd 21. ik hoop van je te horen
Hee Larisa!
Uiteindelijk heb ik al een reisgenootje gevonden met wie ik een maand samen ga reizen. We hebben ook al geboekt enzo, dus de hele reis staat al vast. Succes met verder zoeken!
Groetjes!
Heej allemaal,
Ik (m24) ben nog op zoek naar een reisgenootje. Ik ga richting bali juli, augustus definitieve datum staat nog niet vast.
Ik ga ongeveer 6 weken bali, lombok en eventueel sulawesi.
groet robert
Hey sandra wat super voor je. Ik wens je bij deze alvast een hele fijne tijd toe. Maar dat gaat vast helemaal goedkomen. Ik hou mijzelf toch ook maar aan de planning om augustus pas weg te gaan. Maar mocht je nig tips etc hebben… ik hoor ze graag ![]()