ik ben Femke, 19 jaar oud en van plan om van de zomer(juli/aug) een maand naar Thailand en eventueel Laos en/of Cambodja te gaan. Omdat je met een georganiseerde reis zo ‘vast’ zit leek het me leuk om zelf te gaan rondtrekken. Maar omdat alleen ook maar zo alleen is zoek een reisgenoot die zin heeft om mee te gaan! Lijkt het je wat? Stuur dan een mailtje, of voeg me toe op msn.
Ik heb ongeveer dezelfde plannen als jou. Ik wil ook voor ongeveer een maand weg, en mijn voorkeur gaat ook uit naar die drie landen. Ik ben ook nog op zoek naar een reisgenootje. Vorig jaar heb ik een georganiseerde reis naar India gemaakt, maar volgens mij is het leuker om zelf rond te trekken
Ik zou ongeveer zo rond 7 juli willen vertrekken. Owja en ik ben 22 jaar oud, woon in Zwolle en ben net klaar met mn opleiding. Ik hoor het wel als het je wat lijkt.
leuk dat je reageert! Ik ben trouwens nog bezig met mijn studie(rechten) en kom uit Utrecht.
Ik zou ook graag rond de datum die jij noemt willen vertekken. In Thailand zou ik zeker Bankok, Kanchanaburi en Chang Rai willen bezoeken. Een trekking van een aantal dagen in het noorden van Thailand zou ik ook graag willen doen. Verder lijken Phnom Penh en Siem Reap in Cambodja en Vientiane en Luang Prabang in Laos me leuk om aan te doen. Reizen en overnachten wil graag zoveel mogelijk low budget doen, dus veel treinen en hostels.
Nu heb je een beetje een idee van mijn plannen haha, als het je wat lijkt dan hoor ik het wel!