Mijn naam is Than. Ik ben op zoek naar een leuke, gezellige, humoristische, makkelijke reisgenootje. De rede hiervan is dat ik op het mont Nederland beu ben. Wil wat van de wereld zien en andere mensen leren kennen en lekker tot rust komen. Ik hou van reizen ik hou van cultuur. Avondtuur zoek ik zelf op. Vind je het leuk en wil je ook weg? Neem maar contact met me op. Ik ben vanaf nu tot en met einde zomer reisbaar. Daarna moet ik weer terug in de realiteit en weer aan het werk.
Ik ben van plan om in de maand mei naar Thailand te gaan. Wil eindelijk eens even ver weg, daarna roept ook voor mij de realiteit en moet ik weer aan het werk. Ik wil niet weg met een groepsreis maar wil wel graag een reisgenoot. Die idd makkelijk en relaxt is. Misschien heb je inmiddels andere plannen. Ik wil graag snel een knoop doorhakken. Ik hoor het wel.
Mijn naam is Ilse. Ik ben 26 jaar en reis alleen naar Thailand, Cambodja en Laos in april, mei en juni.
Veel concrete plannen, een reisroute, een planning, maak ik bewust niet. Ik wil vrij zijn om ter plaatse mijn route uit te kiezen. Mijn reis zie ik als low-budget, minimalistische, fun, actief, sociaal, fotografie,… Hierbij wil ik zeker ander mensen leren kennen, mss een traject samen afleggen,…
De combinatie van jullie ideeen is precies wat ik zoek! Ik wil ook (zo snel mogelijk) weg! Mensen ontmoeten, mooie dingenzien en vastleggen (foto) Ik heb alleen geen tijdslimiet. :biggrin: Ik wil graag een mooie rondreis maken en elke dag kijken waar mijn schip strand.
Hoi,
Ik ben Asmara (v20)
Ik zit van begin juli tot midden augustus op Indonesie, ik ben ook op zoek naar een reisgenoot, ik heb nog geen concrete plannen bedacht, die verzin ik daar ter plekke wel…
Dus als je zin hebt, let me know.
Groetjes asmara