Reisgenoot voor Thailand gezocht, Oktober 2011, 1 maand

Hallo iedereen,

Ik ben Anneloes, 18 jaar oud (dan 19 jaar) en ben in de zomer klaar met mijn opleiding, SPW, Jeugdzorg.
Mijn plan is om in oktober 8 maanden op reis te gaan en meer van de wereld te ontdekken.
Ik ga één maand naar Thailand, daarna zal ik verder gaan naar Nieuw-Zeeland, Australië en Bali/Lombok. Door deze landen wil ik gaan backpacken en in hostels gaan overnachten.
Maar de planning kan natuurlijk nog geweizigd worden, ik ben erg benieuwd naar jouwn plannen!
Ik zoek in eerste instantie iemand om samen mee Thailand te ontdekken, en als het goed klikt misschien meer landen.

Ik ben op zoek naar een leuke reisgenoot. Ik wil graag de cultuur van de verschillende landen ervaren, nieuwe mensen ontmoeten, af en toe een feestje meemaken en dagjes aan het strand kunnen natuurlijk ook niet ontbreken!
Ik ben spontaan, enthousiast en reislustig.

Ik heb al een vliegticket geboekt, vlieg op 3 Oktober naar Bangkok.

Dus, Wil je ongeveer dezelfde periode als mij weg en zoek jij ook een reismaatje om een gewelidige tijd mee te hebben???

Reageer!! :slight_smile:

Groetjes, Anneloes

Hallo Anneloes,

Ik lees net dat je van plan bent om in oktober te gaan backpacken in Thailand. Ik 26 M en V 22 zijn ook hetzelfde van plan! Wij willen lowbudget gaan en onze reis bestaat uit cultuur opsnuiven, feesten, actief zijn (excursies, mountainbike, snorkelen etc.) en chillen. Wij gaan als het goed is iets van 3,5 week heen.

Wij zouden het leuk vinden om met een groepje heen te gaan dus als je interesse hebt om met ons mee te gaan…Would be nice! Wij hebben nog niks geboekt en wij gaan binnenkort met elkaar afspreken om te kijken of het klikt.

Groetjes Mark

Hallo Mark,

Leuk dat je reageerd! Jullie plannen komen inderdaad erg overeen met mijn plannen.
Lijkt me leuk om met een groepje te gaan!
Wanneer wouden jullie afspreken om te kijken of het klikt? en waar? Begrijp ik goed dat jullie elkaar ook nog niet kennen?

Groetjes Anneloes

Hallo!

Dat klopt! Wij kennen elkaar alleen via facebook (hier op forum ontmoet). En wij moeten nog een datum/plaats prikken voor de ontmoeting. Heb je facebook/msn dan kunnen we met zn drieen iets afspreken!

groetjes Mark

Als je in Thailand bent, kom eens langs in Ao Nammao Krabi.
Low budget logeren en eten en drinken met de Thaise bevolking.
Dagje strand en/of snorkelen kunnen wij eenvoudig voor jullie organiseren.

groet

Robert
Krabi Fullmoon Tours
Ao Nammao, Krabi

Oke, leuk!

Ja heb facebook, anneloes van smeden, maar om een of andere reden heb ik geen prikbord, maar je kunt me wel berichtjes sturen. :wink:
en [EMAIL=“anneloesvansmeden@hotmail.com”]anneloesvansmeden@hotmail.com

Groetjes Anneloes

Ok! gaan we binnenkort maar s met zn drieen babbelen!

groetjes Mark

Lijkt me een goed idee!

Groetjes Anneloes

Hoi Robert,

Lijkt me leuk, waar ligt dit precies? (A)

Groetjes Anneloes

p.s. kun jij ook een beetje korting regelen??? :wink: