Hey allen,
Ik ben Jan-Willem. 30 jaar en zojuist een ticket geboekt naar Bangkok. Ik vertrek zaterdag 13 juli en ik moet 7 augustus dan weer terug. De volgende locaties wil ik wel naar: Kanchanaburi, chiangmai, Koh Tao(Duikcursus??), koh Samui, ph phi of iets anders. Zou leuk als iemand een gedeelte of met andere plannen kan aansluiten die ook van relaxen, drankje, natuur, luieren, beetje cultuur bekijken, etc houdt. Gr,
Hallo daar!
Ik ben al 5 maanden in Australia, het is top hier maar zo ontzettend duur…daarom heb ik besloten om al eerder dan verwacht naar Asia te gaan.
Zoveel mooie plekken te bekijken en daarnaast ook nog goedkoop! Ik ga waarschijnlijk(hoor maandag meer) 16 juli vertrekken naar Bangkok vanuit Sydney. Daarnaast wil ik naar Cambodja, Vietnam, Malaysia, Indonesia en de Filipijnen…VET!
Ik reis waarschijnlijk zo´n 6 maanden dus heb alle tijd.
Ben je ook rond de 16 juli in Thailand?let me know…altijd gezelliger om met iemand te reizen en al helemaal leuk om met een groep te reizen!
Ik ben een positieve, gezellige, prettig gestoorde, spontane en al zeg ik zelf, leuke meid;)
Wil veel mooie plekken bekijken maar daarnaast ook chillen op het strand en feesten!
Dit is mijn facebook:https://www.facebook.com/Liesmarla
Kan geen foto uploaden vandaar dat ik met facebook kom…bericht me en je hoort van me!
Greets Lis (facebooknaam is dus m´n undercover name ;)
Hoi Lene,
Ik ben ook van plan naar Thailand te gaan deze zomer. Wanneer ben jij ongeveer van plan te gaan? Ik wil in de hele maand Augustus rondtrekken.
Groetjes Gemma