Hoi allemaal!
Een aantal maanden geleden ben ik naar Thailand geweest en dat is me super goed bevallen!
Nu ben ik op zoek naar iemand die begin maart samen met mij zo´n 3 wilt rondtrekken door dit land.
Ik hoor graag van jullie!
Groetjes Suzanne
Hoi allemaal!
Een aantal maanden geleden ben ik naar Thailand geweest en dat is me super goed bevallen!
Nu ben ik op zoek naar iemand die begin maart samen met mij zo´n 3 wilt rondtrekken door dit land.
Ik hoor graag van jullie!
Groetjes Suzanne
Ik ben van plan december 2011 te gaan…is dat te ver weg?
Hoi Suzanne, ik ben ook van plan om in maart naar Thailand te gaan. Heb nog niks concreets bedacht, omdat ik eerst nog moet verhuizen (en moet kijken of er geld overblijft voor mijn vakantieplannen…). Vorig jaar ben ik ook in Thailand en Cambodja geweest en wil dolgraag terug met mijn rugzakje om. Maar Cambodja hoeft van mij niet meer. Maar als je interesse hebt in mij als reisgenoot, kunnen we natuurlijk altijd email adressen uitwisselen. Gr.Shirls
Hallo suzanne21
Ik ga 28 febr naar Thailand, mogelijk kunnen we elkaar daar ontmoeten. Ik heb dacht ik ook al een pb gestuurd. Groeten Niels
.
Hallo Suzanne,
Ik ben ook van plan om begin maart naar Thailand te gaan! Ik wil eerst een paar dagen in Bangkok blijven en vervolgens een maand in Thailand rondreizen. Daarna wil ik ook nog naar Cambodja, Vietnam en Laos.
Heb jij al concretere plannen?
Groetjes, Nicole, 27 jaar
uit Utrecht
Hoi Suzanne,
Ik ben 26 jaar en heb onlangs mijn baan en huis opgezegd om voor er voor onbepaalde tijd tussne uit te gaan.
Ik heb twee jaar geleden al eens 3 weken door Thailand getrokken en ga dit jaar weer. Ik ga per 15 feb zuid Thailand verkennen en vanaf 3 maart ben ik in Bangkok om van daar uit door te reizen naar Laos, Vietnam en cambodja.
Misschien leuk om te meeten?
Groetjes Marina
Hoi Suzanne,
Same here! Nog iemand met reisplannen naar Thailand begin maart. Ik wil graag de eerste week van maart in Bangkok beginnen en van daaruit verder reizen. Op mijn verlanglijstje staat in ieder geval een weekje yoga.
Groetjes,
Amanda
27 jaar, Eindhoven
hey suzanne, ik ga zelf al heel snel naar Azie toe (24 januari) dan ga ik eerst naar Laos, Cambodja en Vietnam en dan zal ik eind februari richting Thailand vliegen… kunnen wel een stukje samen reizen als je dan ook die kant op gaat?
groeten Rick
Hoiii Suzanne,
Ik ben idd ook aan het plannen om na 6 Maart naar Thailand te gaan.
Ik dacht eerst 2 weken via WLS in een weeshuis helpen en daarna nog wat rondtrekken:wereld: misschien samen? ben nu in ieder gaval al aan het proberen mijn huis te verhuren …
Groetjes Debby
Hallo!
Ik (Suzanne) ga ook 28 feb naar Thailand en vanaf daar naar Laos en Cambodja of Myanmar (ben ik nog niet uit) Ik ga alleen en voor het eerst…
Lijkt mij leuk om onderweg te meeten!
Let me know! oh ja route tips zijn erg welkom, of waar ik het beste een route kan plannen ( beschik nu over een lonely planet)
groetjesss Suzanne uit Rotterdammm
Hoi Suzanne,
Ik ga zelf ook door Singapore, Maleisie en Thailand in Maart.
Mijn eerste tip zou zijn om de site van MINBUZA serieus te nemen.
Neem het niet te zwaar op maar het ministerie weet van wanten.
Ik zelf ga met de trein en ontzie daarbij de aangegeven provincies door een domestic flight ofzo.
Kijk ook eens op deze site:
Ik vond het behoorlijk handig.
Als je meer wil weten over me route ik het wel en anders wens ik je een top tijd.
Groeten,
ik vertrek ook 20 maart richting thailand >>> voor 3 maanden :cheer:
verder heb ik nog geen plannen.
groetjes
Hoi allemaal!
Ik vertrek eind februari voor 3 weken naar Thailand. Ik ben opzoek naar een reisgenoot. Is er iemand of meerdere reizigers die samen wil(len) reizen?
Ik ben een vrouw van 26 jaar.
Groetjes Meral
Hoi Suzanne,
ik las je bericht op reisgenoot gezocht. Ik vertrek eind februari voor 3 weken naar Thailand en zoek nog een reisgenoot. Lijkt je het leuk om samen te reizen of een deel samen te reizen? Ik ben een vrouw van 26 jaar.
Groetjes Meral