Reisgenoot begin maart 2011 - Thailand/Cambodja/Vietnam/Laos

Hallo!

Ik (27 jaar) ben van plan om begin maart naar Bangkok te vliegen. Daar een paar dagen te blijven en vervolgens een maand in Thailand rond te reizen. Ook wil ik graag naar Cambodja, Vietnam en Laos. Hoe dat allemaal ingevuld gaat worden, geen idee. Maar dat vind ik juist heerlijk!

Wie gaat er in dezelfde periode deze kant op? Ik zou het fijn vinden om samen met iemand de eerste paar dagen door te brengen en misschien nog verder te reizen.

Ik hoor graag wat jullie plannen zijn!

Groetjes, Nicole
Utrecht

Hoi,

Ik ben van plan om van maart - mei te gaan reizen door Azië. Dit weekend besloten om in Thailand te beginnen (na lang twijfelen tussen starten in India en Thailand). Dus dat treft.

Ik zit er over te denken om in Thailand een yoga cursus/vakantie te doen van ongeveer een week. Lijkt me heerlijk om daar mee te beginnen, daarna zie ik wel verder.

Over mijzelf: mijn naam is Amanda, 27 jaar en werk in Rotterdam. Ik heb 3 maanden onbetaald verlof aangevraagd om deze reis te maken. Ik woon nu overigens in Eindhoven.

Wie weet komt het uit en kunnen we samen aan de reis te beginnen. Altijd leuker dan alleen. Ik hoor het wel van je!

Groeten,

Amanda

Hoi Amanda,

Ik ben Marina, 26 jaar nu nog woonachtig in Amsterdam.Ik heb onlangs mijn baan en huis in Amsterdam opgezegd om er een anatal maanden helemaal tussenuit te gaan.
Ik ben van plan om vanaf begin maart vanuit Bangkok naar Laos, Vietnam en Cambodja te gaan. Heb nog niet een heel concreet plan maar wellicht wel leuk om contact te houden?

Groetjes Marina

Hoi Marina,

Nou dat moet helemaal goedkomen met het vinden van een reisgenoot, wat leuk!

Ook ik heb nog geen concrete plannen. Ik wil heel graag een yogavakantie doen en misschien ook nog wel vrijwilligerswerk, maar alles staat nu nog open.

Zit te denken om de eerste week van maart te vertrekken en kan 3 maanden wegblijven.

Groetjes,

Amanda

Hey,

Nou dat klinkt goed : )ik loop ook al een tijdje met het idee om daar iets met yoga te gaan doen!

keep in touch?

Groetjes Marina

Sure, moeten we echt doen. Ik zie nog meer mensen op het forum met dezelfde/gelijke reisplannen. Echt heel leuk!

Wat leuk dat jullie al zo snel reageren, zo moet het zeker lukken om iets te regelen samen!

Laten we inderdaad contact houden!

hey nicole,

ik heb zelf mijn ticket al geboekt richting azie… ik vertrek 24 januari en ga dan eerst langs Laos, Cambodja en Vietnam en dan eind februari richting Thailand. ik weet niet of het je leuk lijkt om in die periode een stukje samen te reizen?

ik hoor het wel,

groeten rick snoeren

Hoi!

Ik heb net mijn ticket geboekt en ik vertrek 2 maart richting Bangkok! Hebben jullie al concretere plannen?

Groetjes!

Heb mijn ticket ook juist geboekt en vertrek 20 maart richting Thailand :zon02: voor 3 maanden …:cheer: heb verder nog geen plannen…
groetjes

Ik vlieg eind februari vanaf Ho Chi Minh City naar Thailand toe :wereld:

Zojuist mijn ticket geboekt! Ik vertrek 2 maart naar Bangkok, kom dus 3 maart aan.

Ik wil mijn reis beginnen met een paar dagen Bangkok. Veder staan mijn plannen niet definitief vast. Ben wel van plan om een weekje te gaan duiken, een weekje yoga te gaan volgen en vrijwilligerswerk te gaan doen in Cambodja (april/mei).

Hebben jullie al definitieve plannen?

Hey hey,

Ik ben ook 3 maart in bangkok. Ik zet dan een vriendinnetje op het vliegtuig:vak01: want ik ga eerst vanaf 15/2 Zuid Thailand en de eilanden verkennen. ( Hoop ik, want ik heb een vlucht geboekt via Cairo :paranoid:)
Ik wil doorreizen naar Laos, Vietnam en cambodja en als ik nog genoeg geld heb misschien daarna nog naar Maleisië. Yoga staat ook op mijn verlanglijstje!

groetjes Marina

Hoi allemaal,

Ik ben een vrouw van 26 jaar en vertrek 25 februari voor 3 weken naar Thailand. Is er iemand (of meerdere reizigers) die samen met mij wil reizen? of een deel samen wil reizen?

Groetjes Meral

Hi all,

ik vertrek 1 maart naar bangkok, om vanuit daar 5 maanden lang te reizen. ik ga in elk geval naar thailand, laos, cambodja, vietnam, maleisie en indonesie. ik heb mijn duikbrevet en ga dus flink duiken, maar natuurlijk ook onwijs veel andere dingen doen.

het lijkt me handig om via deze site alvast wat mensen te ontmoeten die ook begin maart in bangkok zijn, zodat de eerste dagen wellicht samen iets gedaan kan worden?

ik hoor graag van jullie!

groeten!

Hoi Marina en Amanda!

Jullie komen toch ook 3 maart aan in Bangkok? Hoe laat ongeveer? Ik kom rond 10 uur 's ochtends aan.
Hebben jullie al een hostel geboekt voor de eerste paar nachten? Ik vraag me af wat leuk zou zijn…

Groetjes!

Hoi,

Ik kom dus ook op 3 mrt aan, maar wel pas tegen 16:00.

Daarna heb ik 3 nachten een hotel geboekt op Khaosan road. Het is wel een wat luxer hotel dan een hostel, maar dat vond ik wel lekker om mee te beginnen.

Van 13-22 mrt heb ik me ingeschreven voor een Retreat op Koh Phagnan http://www.watkowtahm.org. Misschien ook iets voor jou Marina aangezien je ook op zoek was naar iets met yoga oid. Dit is overigens wel een redelijk heavy meditatie retraite.

Ben benieuwd naar jullie plannen tot nu toe!

Groetjes, Amanda

Sawadeeka!!

Ik ben nu in zuid thailand bij koh samui en ga vanaf morgen naar de andaman kust. Ik kom ook 3 maart aan in bangkok en verblijf in het rambutrivillaga hotel bij Koh san road. Is ook ff wat duurder dan een hostel maar ik heb daar bij aankomst in bangkok ook verbleven en was erg prima met een zwembad. Ik zet s avonds een vriendinnetje op het vliegtuig naar NL.
Wat de Yoga betreft moet ik helaas even wachten. Omdat ik met mijn pols in het gips loop (fietsen in amsterdam + franse touristen is geen goede combinatie). Zonnegroet e.d kan nu gewoon niet.
Ik denk er nu over om 5 maart de trein te pakken naar laos en dan 2 a3 weken noord laos te doen en dan door te reizen naar Vietnam.

Keep in touch, leuk om te meeten in bangkok?

Groetjes Marina

Hallo!

Het komt nu steeds dichterbij, spannend! Ik heb ook iets geboekt dat duurder is dan een hostel, het heet Khaosan Park Resort. Dus ook vlakbij Khaosan Road. Is het misschien leuk om 3 maart 's avonds ergens af te spreken? Waar dat makkelijk zou kunnen weet ik zo niet, maar misschien hebben jullie een idee?
Groetjes!

Hi all!

ik ben gisteren aangekomen in bangkok, en verblijf op khou san road. het is hier supertof! mensen die er nu ook zijn, mijn thaise nummer is 0894984914. lijkt me superchill om te meeten!!

hoop iets van iemand te horen!

groetjes!!