Reisgenoot begin maart 2011 - Thailand/Cambodja/Vietnam/Laos

Hoi Tim en andere reizigers,

Ik ben nu in Chiang Mai en ben van plan vanaf 25 feb het vliegtuig te pakken naar Cambodja. Zijn er nog meer mensen die naar Cambodja gaan?
Laat het me dan weten. Na 2 weken Cambodja wil ik naar Maleisië.

gr Niels

Hey hey,

Sorry voor de late reactie. Ik zit vandaag nog in Bangkok en heb vanavond de trein naar Chang Mai om van daar uit te reizen naar Laos.

Iemand nog vandaag in Bangkok en zin om te meeten?

Groetjes Marina

Na een paar dagen Bangkok zit ik inmiddels alweer op Koh Samui. Het is hier heerlijk! Van hieruit wil ik doorreizen naar Koh Pha ngan (meditatie) en Koh Tao (duiken). Wie zit hier ook in de buurt? Zou het leuk vinden om af te spreken!

Groeten, Amanda

Hoi!

Ik zit nu in Bangkok, ik ben gister geland. Zit er toevallg nog iemand hier in de buurt, die misschien over een paar dagen naar het noorden wilt?

Groet Wilbert

Beste allemaal,
Ik ga over 2 weken voor de 5e keer naar Thailand. Had (ook) het plan om een week yoga in Bangkok te doen en daarna nog naar Chiang Mai voor 2 weken. Aangezien ik hier allemaal terug lees dat jullie diezelfde plannen enkele maanden geleden hadden, ben ik erg benieuwd hoe dit is geweest en of jullie nog tips hebben voor yogalessen (voor beginners!). Zoek echt iets in Bangkok. Het liefst een beetje centraal (om, rond Khaoson Road is helemaal prima!).

Groetjes,
Hanna

Hallo Hanna,

Ik heb een geweldige reis gehad van 3 maanden. Ben gestart in BKK met imand die ik via WW leerde kennen. Daarna alleen verder gegaan en heb me geen moment alleen gevoeld.

Heb geen tips voor Yogalessen

Gr Niels

1 like