Hallo :zon02:
ik ben op zoek naar een reismaatje van mijn leeftijd, ben zelf 23 en zoek iemand tussen de 20-30 jaar.
Mijn voorkeur gaat nu nog uit naar een groepsreis omdat ik geen ervaring heb met alleen ver reizen.
Wel ben ik eerder 6 weken naar Kenia geweest maar dit was met een georganiseerd project.
Ik wil graag gaan in januari of evt februari.
De bestemming is Azië maar qua land ben ik nog vrij flexibel omdat er zoveel moois is en ik denk dat het overal prachtig zal zijn.
Ik ben er nog niet geweest dus daarin ben ik dan vrij makkelijk.
Graag zou ik mijn duik-brevet daar willen halen, maar dat is geen must.
Ik hoor het graag.
ik ben ook op zoek naar een reismaatje voor Azië om begin 2010 mee weg te gaan! ben zelf 24 en kan helaas maar een maand weg maar misschien leuk om mee op te trekken. wil zoveel mogelijk van, het liefst Thailand, zien. ben ondernemend maar heb geen ervaring met verre reizen. daarom lijkt het me leuk om dit samen met iemand te ondernemen. ik hoor graag van je wat jouw plannen zijn!
Ik ben ook van plan eind januari (voor 4 of 5 maanden) naar azie te gaan, in principe india. Het lijkt me leuk om met iemand samen te reizen. ik ben ook 23. Ik ben nog niet eerder in azie geweest, maar heb wel 5 maanden in het buitenland gezeten. (curacao) Laat maar weten als je het ook leuk lijkt om richting india te gaan!
Ik vertrek op 23 januari naar Thailand voor 4 maanden. Wil een maandje vrijwilligerswerk doen in Cambodja en voor de rest gaan rondreizen door Laos, Vietnam en Thailand. Ik ben zelf 23 jaar en ben sinds dit jaar klaar met studeren. Heb zelf eerder een half jaar stage gelopen in Suriname. Laat maar weten of je het leuk vind om naar die landen te gaan!
Heb jij inmiddels al concrete plannen? Ik had je een berichtje gestuurd, maar had nog geen reactie gehad. Ik wil eind januari naar india, voor 4 of 5 maanden. Als je interesse hebt mag je me mailen! ninadev@hotmail.com
Ik ben ook 23 en van plan om naar zuid-oost Azië te vertrekken in januari 2010. Mijn plan is om eerst ca 6 a 8 weken vrijwilligerswerk te gaan doen in Cambodja, en daarna nog ca 3 maand rond te reizen.
Het lijkt mij leuk om de landen Cambodja, Thailand, Vietnam, Laos en evt. China te bezoeken, maar ik sta ook open voor andere suggesties.
Het lijkt mij gezellig om mijn reis samen met iemand van mijn leeftijd te maken, aangezien ik nog niet eerder zo’n verre reis heb gemaakt en hij mij gewoon leuk lijkt de ervaringen met iemand te kunnen delen! Ik zag dat jij van mijn leeftijd bent en ook in januari wilt vertrekken, dus dacht ik laat ik reageren.
Als je nog steeds een reismaatje zoekt en je enigzins kunt vinden in mijn plannen, hoor ik graag van je!