Ik ben Marit en ik ben van plan om voor ongeveer 4 maand naar Azië te vertrekken in januari! Ik ben 23 jaar en net afgestudeerd en ik wil nu graag wat van de wereld zien
Mijn plan is om eerst ca 2 maanden vrijwilligerwerk te gaan doen en daarna een paar maanden te gaan rondreizen. De landen die ik wil aandoen zijn Cambodja, Vietnam, evt Thailand en Laos. Ik heb nog geen concreet plan qua rondreizen en ik ben nog flexibel qua landen. We kunnen samen een gericht plan maken. Ik zoek iemand die van gezelligheid houd en het leuk vind om veel te zien en te ervaren. Uitgaan hoort daar ook bij Ik zoek iemand van ongeveer dezelfde leeftijd. De voorkeur gaat sterk uit naar iemand die net als ik single is.
Als je ook van plan bent om in januari te vertekken en globaal het zelfde reisplan hebt, laat het dan weten.
Ik ben Mirjam, 22 jaar, single en aan het afstuderen
De planning is dat mijn scriptie rond januari af zal zijn, daarna wil ik nog een aantal weken werken om wat geld te sparen…
Vervolgens wil ik rond maart/april richting Azië vertrekken.
Als jij eerst twee maanden vrijwilligerswerk doet (jan en feb) dan komt dat wel goed uit met elkaar!
Zelf zit ik te denken aan landen als Japan, China, Vietnam, Maleisië, Indonesië. Er zijn daar wel dingen die ik erg graag zou willen zien, bijvoorbeeld: De Chinese Muur, pandaberen, orang-oetans en olifanten in het wild, karstbergen, geisha’s en enorme wolkenkrabbers in Tokyo enzo
Andere landen kunnen natuurlijk ook nog in overleg!
Ik hoor wel van je als het je wat lijkt!
Bedankt voor je reactie Je plannen klinken leuk. Je noemt dingen die mij ook zeker aanspreken! De Chinese Muur, pandaberen en orang-oetans en olifanten in het wild lijken mij erg leuk om te ervaren. Je noemt wel veel landen, hoe lang wil je ongeveer weg? Ik zit in verband met mijn budget wel gebonden aan ca 4 a 5 maanden. Maar goed we zouden ook deels samen kunnen reizen. Ik wil wel graag eind februari, begin maart beginnen aan mijn rondreis.
Ben jij van plan om alleen rond te reizen, of wil je ook nog vrijwilligerswerk of werk tegen betaling doen?
Ik hoor van je!
Ik ben op dit moment in Azie aan het rondreizen. Ik ga eerst naar de eiland van Thailand, dan door Maleisie heen naar Singapore. IK zou heel graag Vietnam, Laos en Cambodja willen bezoeken en misschien daarna nog Indonesie.
Ik wil ook graag een meditatiecursus en massagecursus doen, maar dat kan ik altijd nog inplannen… 't maakt niet zoveel uit wanneer ik het doe.
Ik ben zelf 20 jaar oud en kom uit Friesland.
Ik ben wel benieuwd naar je plannen… als je wilt kun je mij altijd berichten.