Ik ben van plan december 2010 of januari 2011 voor een week of 3 á 4 richting Zuid-Oost Azie te gaan. Nepal, Burma, Laos, Thailand, Maleisie, Vietnam en/of Cambodia.
Heb jij nog niet precies het idee wat, maar wil je wel weg in deze periode? Misschien kunnen we met een groep een leuke reis in elkaar flansen.
Ik heb al enige reiservaring richting Zuid Amerika en richting Azië. De leeftijdscategorie is wat mij betreft tussen 18 en 30 jaar. Ikzelf zit daar middenin. Ben bijna afgestudeerd maar wil graag nog het e.e.a. van de wereld zien voor ‘het echte leven’ begint.
Graag hoor ik van jullie!
Hallo…
Ik ben Maartje 21 jaar oud, en ben plan om begin 2011 een reis te maken van een halfjaar naar Indonesie, Thailand, Cambodia, Laos, Vietnam etc.
Mijn bedoeling is om daar rond te reizen, en zoveel mogelijk te gaan doen daar. Ik hou verder van duiken, strand, avontuurlijke dingen ondernemen, gezelligheid en natuurlijk is een feestje ook niet verkeerd.
Verder wil ik mijn duikcursussen uitbreiden daar en heel misschien in een van die landen vrijwilligerswerk doen of werken. Ik heb nog niet echt een planning gemaakt, dus het kan nog alle kanten uit.
Dus onze verhalen sluiten opzich wel bij elkaar aan… Ik ben net afgestudeerd, en wil pas volgend jaar met een nieuwe opleiding beginnen. En omdat het nu nog kan, dus een lekkere lange reis maken .
Ey, ik zit vanaf 5 jan t/m 28 jan 2011 in Bali.
Ik begin denk ik in Kuta en hoop daar wat mensen te onmoeten om mee te reizen en wil uiteindelijk ook een bezoek brengen aan de gili eilanden en zoveel mogelijk zien. Feestjes zijn voor mij ook geen probleem. Op dit moment zit ik in Plymouth(Engeland) voor mijn Minor die over 5 weken afgesloten is waarna ik weer even terug ben in Amsterdam van 20dec tot 4jan. Na Bali studeer ik dan af in Nederland…
Welke periode zitten jullie precies in Bali en wanneer in Kuta? Ik kom 5 jan aan en wil dan de eerste 3/4 dagen in Kuta verblijven… Als je het leuk lijkt: zin om te meeten?
Ik ben Matthijs trouwens, 20 jaar oud.
Hoop van jullie te horen!
Hoi,
Ben ook van plan om half dec tot half jan richting Azie te gaan 2010/2011.
Dus als er mensen zijn die mee willen, laat dan even wat horen:)
Groeten Johnny, 35 jaar Friesland.