Reisgenoot Azië eind 2010 / begin 2011 ?

Heey,

Ik ben Stephanie, 21 jaar… zit nu eigenlijk volop nog te studeren:) in augustus ga ik afstuderen… Volgend jaar wil ik er even tussenuit… en niet direct verder studeren…

Kheb nog geen concrete plannen gemaakt…
Maar in grote lijnen ben ik van plan om in december 2010 of januari 2011 te vertrekken naar Azie…
Zou graag de landen thailand, laos, cambodja, vietnam doortrekken…
Ik zou graag 2 a 3 maand reizen…
Misschien ook een paar weken vrijwilligerswerk gaan doen?

Als je je hierin kunt vinden… laat maar wat van je horen…

groetjes
stephanie

Hoi Stephanie,

Jouw verhaal lijkt mijn verhaal. Ik heb net mijn bachelor achter de rug, wil wel een master gaan doen maar eerst een stuk reizen in december/januari.

Hoi hoi,

Zelf heb ik al enige reiservaring maar wil nog veel meer zien.

Misschien praat email makkelijker? Je kunt me bereiken via: [EMAIL=“mientje.dobbelsteen@hotmail.com”]mientje.dobbelsteen@hotmail.com

Groet,

Iris

Hallo
Ik ben Maartje 21 jaar oud, en ben plan om begin 2011 een reis te maken van een halfjaar naar Indonesie, Thailand, Cambodia, Laos, Vietnam etc.
Mijn bedoeling is om daar rond te reizen, en zoveel mogelijk te gaan doen daar. Ik hou verder van duiken, strand, avontuurlijke dingen ondernemen, gezelligheid en natuurlijk is een feestje ook niet verkeerd.
Verder wil ik mijn duikcursussen uitbreiden daar en heel misschien in een van die landen vrijwilligerswerk doen of werken. Ik heb nog niet echt een planning gemaakt, dus het kan nog alle kanten uit.
Dus misschien dat we een paar maanden samen kunnen gaan. Ik ben ook net afgestudeerd, en ga er een jaartje tussenuit voordat ik aan mijn nieuwe studie begin.

Hey Stephanie,

Ik ben Erik, 26 jaar, zit er zelf ook aan te denken rond die periode die kant op te gaan voor een week of 10 met interesse voor dezelfde landen.
Ben vorig jaar zelf 4 weken door het zuidelijke gedeelte van Thailand gereist, en wil nog veel meer zien van die hoek van de wereld.

Misschien dat we kunnen mailen voor nadere informatie
[EMAIL=“easuykerbuyk@hotmail.com”]easuykerbuyk@hotmail.com

Zoek zelf namelijk ook nog een reisgenoot

Hoi!

Ik ben sofie, 23, de 24 is volop in aantocht :slight_smile: Ik zit al een hele tijd met het idee om te gaan reizen, vooral die landen die jullie opsommen, al trekt australie me zeker en vast ook wel aan! Ik had best wel al wat plannen om dat te doen, maar mijn reispartner heeft spijtig genoeg moeten afhaken. Dus daardoor zijn de plannetjes wat verwaterd… Maar de kriebel blijft imens!

Ik heb momenteel nog niet echt plannen, wel een stille droom op begin 2011 (februari-maart) richting ginds te vertrekken. Maar ik wou jullie vooral vragen, houden jullie me wat op de hoogte? Tips, vooral qua budget zit ik met grote vragen. Hoeveel heb ik in godsnaam nodig? Tickets? zo vroeg of zo laat mogelijk boeken? Hoe pakken jullie het aan? vrijwilligerswerk? erkende organisatie (kost je uiteraard meer) of daar ter plaatse iets vinden? ik zal zeker en vast het forum wat in het oog houden hier!

Alvast veel succes jullie! groet, sofie