hallo allemaal!
Begin november wil ik weer gaan backpacken dit keer in Indonesie (bali,lombok en borneo)
ik heb nog niks gepland en alles staat open. vertek datum evt ook al moet ik wel een beetje rekening houden met me werk!
ben jij ook van plan om lekker van het leven te genieten en moet je ook alleen? voel je vrij en reageer 
ben een 25 jarige dame die spontaan avontuurlijk is en die van het leven wil genieten
groetjes chantal
Hey chantal
Ik ben justin, 21 jaar uit heemskerk.
Recent afgestudeerd en van plan om in september 3-6 mnden indoland te verkennen en mn rootz te vinden. Misschien een leuk idee om contact te houden en daar te meeten/ evt stukje samen te reizen. Ik hoor het wel
Groetjes
Hoi Chantal, ik wil ook graag backpacken in indonesie dit jaar, ik zou graag met iemand samen gaan. Ik ben een spontane meid van 27 en wil zo goedkoop mogelijk zo veel mogelijk zien van indonesie, op mijn profiel kun je iets meer lezen oven mijn plan. Maar eigenlijk staat het nog helemaal open voor mij welke plekken ik bezoek dus als het je wat lijkt om samen te gaan kunnen we elkaar misschien beter leren kennen.