In een van de laatste maanden van dit jaar wil ik een 3 à 4-weekse rondreis maken met een leuke/mooie/indrukwekkende bestemming in Azië of Latijns Amerika. En zoals meer mensen hier zoek ik (38, m) daarvoor een leuke reisgenoot (m/v). Er staat nog niks vast, dus land(en) van bestemming en datums zijn in overleg te bepalen. Mogelijkheden zijn er in elk geval genoeg. Indonesië of Peru bijvoorbeeld, maar ik sta open voor elk ander goed idee. Ik hou van afwisselende reizen met ruimte voor spontane plannen en natuurlijk ook wat relaxmomenten. Wie zit dit ook wel zitten?
Heej hoi!
Lees zojuist jouw oproep en dat spreekt mij aan! Binnenkort wil ik voor 3/4 mnd afreizen naar Zuid Oost Azie. Ticket moet ik nog wel regelen. Ik zit te denken aan Maleisie, Thailand, Vietnam, Cambodja, Laos, Myanmar, maar Indonesie spreekt mij ook zeker aan. Zoals je leest zijn mijn plannen nog niet zo concreet
en ben ik nog flexibel om voor een andere bestemming te gaan. Ik weet niet of jouw plannen inmiddels al concreter zijn, maar dat hoor ik graag!! Wellicht kunnen we een tijdje samen op trekken.
Groeten Marian (35 jr / zelfstandige / Groningen)
Heej Manon,
Het lijkt me leuk om samen een stukje te reizen. Ik weet alleen niet waar ik ben als jij aankomt. Waarschijnlijk ga ik begin januari richting Maleisie (weet aankomend weekend meer over mijn plannen en is afhankelijk van iemand anders) en in februari wil ik door Vietnam, Laos, Cambodja reizen. Misschien is het een idee om contact te houden en om elkaar te mailen of…
Groeten Marian