Eind juni vertrek ik voor 2 maanden naar Azie. Plan is om Thailand, Laos en Vietnam aan te doen, tot nu toe heb ik alleen een ticket naar Bangkok geboekt :). Er wordt gezegd dat als je begint bij de eilanden, je daar niet meer weg wilt, haha… Ben nu druk met het uitspitten van lonely planets!
Ga jij ook die kant op? Misschien kunnen we een stuk samen reizen! Of gewoon tips uitwisselen… :wereld:
hoi
ik ben van plan van 2 tot 27 juni naar thailand te gaan
wil een hoop zien en doen ben meer van het strand dan de jungle hou ervan om wat aktiefs te doen maar ook lekker te relaxen op een bounty eiland met een lekkere coktail lekker stappen kort om van alles wat
wie weet kunnen we wat combineren is een stuk leuker en gezelliger
ben benieuwd naar je reactie
Tof dat je van actieve-dingen-doen houdt. Surfen, mooie stukken lopen, tempels bezoeken, feestjes, voor mij is afwisseling waar ik energie van krijg. Jij gaat net iets eerder dan ik zie ik, ik ga de 23e richting bangkok. Wat is jouw planning tegen die tijd?
Interessant, waar ben je van plan om naartoe te gaan? Hoe lang ga je en wat is je doel? Gaaf dat je al een deel van Azie gezien hebt, was het een aanrader?
Ik vond Bali en de oostkust van Maleisie geweldig! Zelf ben ik nu aan het denken over 2 weken Fillipijnen (cheap!) en nog nog 2 a 3 weken Vietnam/Laos.
heb helemaal nog geen planning moet echt is gaan kijke daarvoor maar ben zeker deze week nog te druk daarvoor
heb nu de maand juni bijna helemaal vrij gevraagd maar kan dat nog veranderen maar wil wel redelijk snel een ticket gaan boeken dan staan de dagen wel vast kan nu nog lekker schuiven als ik zie dat dat voordeliger is voor de ticket prijs of gezelliger dus als je iets wil combineren altijd mogelijk en veel gezelliger
ben ook niet echt van plan een hele vaste planning te maken heb zoiets als ik hoor dat ergens wat leuks te doen is of wat moois te zien is of dat het daar super relax is ga ik daar heen als het ergens niet bevalt ben ik zo pleite en als het super is op de plek waar ik ben blijf ik wat langer wil in ieder geval zeker voor een heerlijk bounty eilandje gaan
ik heb tot nu toe wat foto boeken van vrienden gezien die al in thailand zijn geweest en thats all dus tips en goeie ideeen zijn zeer welkom
Ik mail je nu even zo, een prive berichtje. Ik ben van plan van noord thailand naar laos naar vietnam te gaan. Neem jij ook deze route of precies andersom? We kunnen sowieso een keer kletsen en tips uitwisselen, lijkt me leuk. Woon je toevallig in de omgeving van Utrecht?
Als je toch die kant uitgaat, waarom reis je ook niet eens door naar Vietnam. Ik ben er in november geweest 2010 en heb een reis van noord naar zuid vietnam geweest. de touroperator die ik ken, stippelde een prive reis voor me uit en dat was echt fantastisch. Het betreft hier de Vietnamese tour operator www.footprintsvietnam.com
Ik reisde per vliegtuig, per trein, per bus, sliep in hotels en bij mensen thuis, bezocht de floating market, fietste in de Mekong en natuurlijk vaarde ik er. Gewelding Vietnam. Beslist doen. Ik vloog terug van Saigon via Bangkok naar Amsterdam. Op de heen weg Amsterdam - Bangok - Hanoi.
Wanneer ben je eigenlijk van plan Vietnam en Laos te bezoeken? Ik vanaf de eerste week van juli. VAnaf Chiang Mai trek ik dan door Laos naar Vietnam. Kom jij ook van die kant of kom je juist van de andere kant?
Hi,
ik vertrek 25 juni naar Bangkok. Daar blijf ik niet want ik heb al een groot deel van Thailand en Maleisie gezien. Ik heb 4 weken en het plan is eigenlijk om naar Cambodja te gaan. Alleen lijkt me 4 weken daarvoor wat veel. Ben nog aan het bedenken waar ik verder nog heen wil. Twijfel om door te gaan naar Laos. Vietnam vind ik te groot om erbij te doen en ik heb gehoord dat zij zelf in Juli vakantie hebben en dat het dan enorm druk is, daar heb ik niet zo heel veel zin in.
Ben benieuwd of er nog iets van jou plannen bij die van mij aansluiten
hallo ,
ik was al in thailand en maleisie gedurende 7 weken, en zou nu wel naar indonesie willen eind juli, begin augustus voor een 3tal weken…
ik heb vluchten gevonden nog vanuit belgie voor 850 euro, maar moet snel boeken… en reken op een budget van 750 euro ter plaatse… iemand mee naar daar?
grt
i
Laos schijnt juist super mooi te zijn van wat ik gehoord heb! En wees wel op je hoede bij de grens van thailand en cambadja, daar is het nogal onrustig op het moment.
Mijn plan is om vanaf 23 juni een weekje in bangkok te blijven en dan naar chiang mai te trekken, daar ongeveer 1,5/2 weken te blijven en vervolgens naar laos te gaan en verder door te gaan naar vietnam.
van de grens met Cambodja moet ik me idd nog even in verdiepen. Weet dat het niet geheel veilig is op het moment dus moet even kijken wat de beste optie is om er te komen (is vast vliegen maar is weer stukje duurder natuurlijk).
Ik zat er zelf aan te denken om een dag of 3 in Bangkok te blijven, beetje bijkomen en wat dingen regelen, en om daarna naar Cambodja te gaan. Afhankelijk van hoelang ik daar blijf en hoelang ik dan nog over heb wilde ik bepalen waar ik dan nog heen wil. Opties zijn Chiang Mai/Laos/ of eventueel nog ergens een eiland in Thailand.
Als je het leuk vind kunnen we wel emailadressen uitwisselen? En dan zien ze wel of het wat is om een keertje in Bangkok af te spreken?
ik heb een TICKET
ik ben 2 juni en 25 juni in bangkok en dat voor 535 eurootjes met emirates
wat ik in de tussentijd doe nog geen idee denk effe naar het noorden te gaan en dan naar het heerlijke zuiden maar ligt er maar net aan wat ik tegenkom
wil er een beetje actieve vakantie van maken maar ook heerlijk op het strand liggen of op een strandstoel hangen met een cocktail wil een hoop zien en doen en lekker stappen is aan mij ook wel toe vertrouwd
als er mensen zijn die ook in juni in thailand of omgeving zitten let me know maybe we can meet and have some fun together!
heb je tips of ben je er ook dan hoor ik dat graag!