Hey allemaal,
Ik ben Kim, en ik ben op zoek naar een reisgenootje die met me naar Azie wil, in de maand juni (begin tot half juni vertrekken).
Wie gaat er mee!?!?!?!?!?:vak01:
Hey allemaal,
Ik ben Kim, en ik ben op zoek naar een reisgenootje die met me naar Azie wil, in de maand juni (begin tot half juni vertrekken).
Wie gaat er mee!?!?!?!?!?:vak01:
Hee Kim!
Ik wil ook heel graag naar Azie, alleen ik zou graag eind juni willen vertrekken. Is dat voor jou een probleem. Mij lijkt het leuk om de eerste week of eerste weken (kijken hoe het klikt) samen met iemand willen gaan. Ik ben 21 jaar en studeer in Utrecht. Wat zijn jouw ideeën precies?
Groetjes Myrthe
hoi
ik ben van plan om van 2 tot 27 juni naar thailand te gaan
wil een hoop zien en doen maar ook lekker relaxen hou er van om wat aktiefs te doen maar ook lekker te chillen op het strand met een heerlijke cocktail of lekker stappen
heb nog geen reisplanning geen ticket alleen vrije dagen
leer snel mensen kennen maar het lijkt me leuker en gezelliger om samen op te trekken met mensen met een beetje dezelfde intresses en doelen
groetjes olaf
ps ben 32 maar nog lang niet oud
hej hej kim
ik ben vanaf eind mei in vietnam en wil dan op de brommer naar thailand trekken via cambodja en laos… ik weet niet hoe je met je reisgenoot zit ondertussen…?? maar het lijkt me gezellig om samen te gaan…
als het je wat lijkt wil je dan een mailtje naar [EMAIL=“aisiraf@hotmail.com”]aisiraf@hotmail.com sturen…??
ik hoor het wel!!
groetjes farisia
Hallo!
Ik ben ook van plan om 2/3 weken naar thailand te gaan ergens in juni/juli /augustus. (heb nog niks geboekt) Ik zoek nog wel een reisgenoot (of reisgenoten) om mee te gaan want alleen vind ik maar niks…
Mijn plan is om naar Bangkok te gaan, dan richting Phuket met de trein/bus en tot slot met de boot richting Koh Samui om daar af te koelen op het strand met een cocktailtje en natuurlijk stappen. En vanuit Koh Samui terug naar Europa.
Ik ben 2 jaar geleden 2 weken op vakantie naar koh samui geweest. Prachtige ervaring maar ik had graag nog bangkok en phuket willen zien.
Ik ben trouwens Mark 26 jaar en kom uit Drenthe. Ben een spontane jongen met humor, gezellig houdt van stappen en ik ben heel makkelijk.
Greetz,
Mark :dag:
hoi hoi
ik heb een TICKET
ik ben 2 juni en 25 juni in bangkok en dat voor 535 eurootjes met emirates
wat ik in de tussentijd doe nog geen idee denk effe naar het noorden te gaan en dan naar het heerlijke zuiden maar ligt er maar net aan wat ik tegenkom
wil er een beetje actieve vakantie van maken maar ook heerlijk op het strand liggen of op een strandstoel hangen met een cocktail wil een hoop zien en doen en lekker stappen is aan mij ook wel toe vertrouwd
als er mensen zijn die ook in juni in thailand of omgeving zitten let me know maybe we can meet and have some fun together!
heb je tips of ben je er ook dan hoor ik dat graag!
laters olaf